Alla inlägg under augusti 2007

Av nathalie åström - 6 augusti 2007 12:29

28 juli.    17.21  På bussen upp.

Nu är det 5 timmar kvar, jag är sötsugen och har inget godis, och ska hålla mig ett tag till med kycklignsalladen,

ska jag vara ärlig så känner jag en aning ångest av att jag for upp ;/

28 jul              ? om hämtning osv.
Han och hans mamma hämtade mig vis bussen, vi far hem till han och när vi kommer hem så bäddade han ut bäd soffan och slog där på en skräckis åt mig, som var en aing kneppig, och han slog sedan igång nya harry potter till mig, själv skulle han sova för han skulle upp och jobba nästa dag från cirka 08.00 - 20.30
Han somnade och jag kollade på filmen men när jag var som mest inne i den vart det nått fel och det stängdes av, dåligt less vart jag men vred lite på mig och somnade glatt!

29 juli     08.14    hos markus.

Vaknade runt 7 tiden då markus skulle upp och jobba men jag somnade om så snabbt han lämnade rummet, men som ni ser så har jag vaknat och beror nog på att jag har varit sjuk.
men ack, jag somnade om igen och vaknade sedanrunt 10.
så spelade jag tyst för ville inte hans fmailj skulle höra mig just då.
så satt där på rummet förde dagbok och kamma håret, runt 11 - 12 ringde linnea, men precis då kommer hans mamma in och säger att jag kan få frukost så la på telen, gick till köket och hans mamma serverade mig frukost. tack! :)
där satt även hans lillasyster!
efter fikat gick jag in på rummet snackade med mamma och linne i telen, sen kom hans mamma igen och sa att markus kommer hem snart på lunch,
strax efter det kom han hem, han duschade lite snabbt, sedan satt sig han och jag och åt lunch, gashh att det var gott =O!!!

Efter det så kollade vi på vandrarhem och for sedan iväg för att checka,
tyvär fanns inget på det centrala utan bara på det som var 3 km utanför stan, skulle dit vid 5 igen.,
så vi for hem. han satt vid datorn ett tag, sedan placera han mig där.
och runt 15.00 kom han och sa att han skulle på jobbe men hör av sig sedan

När klockan var runt halv 5 så stängde jag av datorn, så skjusa markus mamma mig till vandrarhemmet, jag checka in och gick sedan in på rummet

senare

23.14

nu blir man dissad, sitter själv på rummet, känner mig jävulskt besviken och vill bara han ska komma hit och be om ursäkt !

30 juli                funderingar

Har funderat och insett att jag inte är värd någon som behandlar mig så här, kastar mig hit och dit , lovar saker utan att kunna hålla det.
och ska det forsätta så här så är jag inte värd denna människa eller rättare sagt denna människa är inte värd mig!

jag har blandade känslor, jag vet att min kropp och själ skulle må bra utav att ha dig i mitt liv, fast då är det på tiden du tar mig på allvar .
För jag klarar inte så mycket mer smärta, jag har mått dåligt i nått år nu och du är den som fått mig på fötter igen.
jag gör allt du vill, jag leer genom allt och ser till så du får som du vill medans jag själv lider.

-- vad som hände den här dagen --

runt 12 - 13 tiden gick jag och mötte markus vid vägen vi gick in till stan, där det var mest han som kollade på grejer, efter ett tag vart han tvungen o springa till jobbet och fixa med lön.
men kom tillbaks vid 14.30 ungefär
då gick han och visade mig en del av luleå, och jag måste säga att det var galet fint där, ska se om jag hittar bilder på det.
iaf, sedan när klockan närmade sig 16.00 gick vi till stan sa hejdå till varandra, han drog på jobbet och jag köpte mat, och gick sedan till vandrarhemmet kronan.

ps. ät aldrig på tasty, blä, skulle bli min middag, men jag slängde burgaren, för den var äcklig! fysatan i gatan.

uppdatering. 30 juli  18.09

Idag har du bevisat lite, men det räcker icke
tror inte du kommer hit ikväll heller. kan säga att det känns en aning tungt men bara att acceptera, fast nu hittar jag här iaf! o som du sa idag vi kommer flytta till en lägenhet snart, + min sista natt här YEEEEEEEEEES!!!!!!!!!

haha har sett på tv i det kallaste tv rum som finns, fast vart ännu kallare i kroppen då jag vart rädd för han som jobbade där, klockan var nått vid 00.00 och jag satt i ett rum med en tv, det var mörkt överalt och alla sov!
mitt i allt kommer han som jobbar in i morgonrock,kalsonger,strumpor och t-shirt, och bara kollar på mig, sedan sätter han sig ner.
trodde han skulle våldta mig eller nått (a)
haha men nej nu ska jag dra och ringa markus, fast först svara på sofia´s sms.

31  juli   10.09

imorse vaknade jag utav att han som jobbar här kommer och bankar på dörren, han sökte återigen markus, så jag klev upp, städa rummet och fixade i ordning mig, men så kommer han som jobbar och bankar på dörren igen, han ville ha betalt så gick ut betalde en slant på 300 kr, och så lämnade jag det sista 400 kr till markus,

vet inte vad min dag har framför sig men känns som om jag kommer få bo på gatan..

och det som värkade som han längtade efter mig..... ?

vad som hände denna dag,

satt mig på vandrarhemmet och väntade in markus som skulle komma och hämta mig, och sedan betala 400 kr.
efter ett tag hör jag hans röst ute i korridoren och sprang ut, jo visst där stod han, gick och hämta min prylar och vi drog, han tod min storväska på cykeln och vi prommenera ner till stan, där gick vi runt och kollade en stund, men han drog efter ett tag eftersom han jobbade, men ha nringde mig senare och sa att jag måste gå till turistbyrån och kolla efter ställen å bo på.
så gick dit frågade efter billiga vandrarhem och hotell i luleå. fick veta två,
ett hotell och ett vandrarhem, ringde markus, och han sa att jag fick bestäma, dumt sagt men ändå.
tänkte jag skulle ge igen och valde då hotellet, gick dit och fick så i ett par dryga minuter och fixa med det, sedan fick jag rummet,
la mig där inne, kolla på tv och levde livet, markus kom inte denna kväll heller ;(
men nästa morgon duscha jag och fixa sedan tog jag mina prylar och drog.
och han vart skyldig mig 590 kr för rummet.

snacka med han i telefon och allt var knas,
hade ingenstans och bo men det löste sig till viss del, fick bo med ida och sussi hos idas släkting och slapp där med åka hem, det ända trista var att jag fick hänga på stan i en cirka 8 - 9 timmar själv. i väntan på att dom skulle komma till luleå.

dom andra dagarna sög ollon kuk, och jag vill bara drämma till han.,
men ska faktist tacka kalix för ett varmt välkomnade!
tack tack, vart otroligt glad utav det..
och sedan till andrea lundström, sofia hellsen och Linnea engberg, för fian stunder i telen..
och självklart tack ida;)

Av nathalie åström - 5 augusti 2007 23:57

hemma från Luleå, kommer skriva upp en dagbok, från ungefär alla dagar där imorgon!

men just ikväll orkar jag inte.

allt är särt och jag vill bara sparka huvudet av dig.

jag känner hur allt rasar och jag vill bara lägga mig ner och skrika,

jag är just nu vilsen i mig själv och vet inte vem jag är längre.

skulle behöva terapi sedan ett långt snack med dig, få svar på dom oklara frågorna.

jag lnskar du läste min blogg, och kunde inse att jag mår piss just nu.

JAG VET!! du la ut pengar på mig, men du hade inget val ? och det är inte det jag klagar på utan det är allt det du lovar men inte håller.

och alla dom där ensamma nätterna i ett rum, i en stad jag inte känner till.

aja updatering kommer imorgon.