Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av nathalie åström - 14 augusti 2007 13:40

nej idag saknar jag dig mer än någonsin och ösnkar jag kunde få sitta här på bloggen och skriva att jag älskar dig, och få lägga upp bilder på dig, för att få visa allihopa vem som har stulit mitt hjärta.

Tyvär vågar jag inte nämna dit namn och en bild skulle kunna skapa kaos.

jag hoppas du vet, att jag alltid kommer lyssna och finnas där, men du gör mig besviken genom att gömma saker från mig, när du egentligen borde berätta det direkt!


andrea Lundström - en av dom vackraste och bästa.

Av nathalie åström - 14 augusti 2007 12:10

har nu legat och stekt ute i solen i nån timme, fick även sällskap av katten, som kom och la sig brevid mig.


gick nyss in för att kolla vad som hänt vid datorn, för sedan bege mig upp för trappan och ut på balkongen och hänga tvätt åt mamma...


Senare idag vet jag inte vad som händer, och om jag ens orkar göra något, funderar på om jag ska ta en dag för mig själv.


jag undra om jag värkligen ska fara på selånger till helgen.. jag har inga pengar och kommer knappt kunna se nått nöje i det hela.

Fast egentligen borde jag ta mig friheten att umgås med alla nu medans vi är samlade.


 updaterar senare-

Av nathalie åström - 14 augusti 2007 11:09

det är en knappt två veckor kvar till skolan, då börjar en ny tid, med nytt folk och nya vänner.


idag är det strålande sol ute och jag tänkte snart gå och kolla om det är så pass varmt att man kan lägga sigoch steka!


jag ger er en uppdatering osv, senare. just nu är min hjärna lite trög och trött.

Av nathalie åström - 14 augusti 2007 01:19


 Ibland du önskar dig bort, och bara hoppas på att någon ska banka skiten ur dig, göra dig medvetslös, så att du kan slippa allt snack o alla fördommar. 

och inte glömma, slippa känna sorg och saknad.


jag må säga jag mådde dåligt förra sommaren, men den här smärtan av att jag inte kan få träffa dig, hålla dig, eller se dig sova brevid mig, tar död på mig, bit efter bit, den har nu bara börjat och har mycket kvar. men jag vet hur allt detta slutar. 

Av nathalie åström - 14 augusti 2007 01:13

Hoppas nån av er följde mitt råd och kollade på filmen.


Har i allafall sutte och kollat genom mitt liv, på alla upp och ner gångar, om hur dåligt jag mådde förra sommaren, och på alla dom jag gillat men som det har slutat i samma veva varje gång.


alla dom där minnena får mig vilja spy, och jag vill ha en vänning i mitt liv, en förändring. 

Ovido - Quiz & Flashcards