Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av nathalie åström - 22 augusti 2007 20:59

updatering.

for in till stan runt 2 tiden, vi gick runt där ett tag, satt oss sedan en stund på mc donalds men forsatte strax efter med en tur till i affärerna sedan köpte vi kakor o vatten o satt oss vid vattnet en stund.

 

Runt halv 5 for vi hem och jag fick äta mitt efterlängtade pyttipanna!

efteråt satt vi vid tvn i 2 o en halvtimme!

Nu har vi sminkat och fixat oss och ska nog ta en tripp till stan!

 

__________

 

i´m deep in love with you.  

Av nathalie åström - 22 augusti 2007 12:37

Godmrogon vaknade vid 12 då det varmeningen jag skulle vakna vid 11 hade ställt klockan och allt!

klev upp och gick ner gjorde iordning lite mat från igår som jag sedan åt tsm med desperat housewife.

efter det gick jag upp satt mig vid datorn, linnea övertygade mig om att följa med till stan så sprang in på mitt rum och bytte om o nu väntar jag på att hon ska komma! 

Av nathalie åström - 22 augusti 2007 01:45


Jag är som besatt av dig, och jag är din så fort du bestämt dig.

och ja min hjärna har fått fel och kör dig på repit, du kommer upp i mitt huvud hela tiden, spelar ingen roll vad jag gör så är du i mitt huvud. 


 Bilden är från mina lyckligaste stunder då jag inte visste vad som skulle hända.

Av nathalie åström - 22 augusti 2007 01:00

satt här vid datorn i nån timme tills jag tog ett samtal med ida, vi bestämde oss för att ta en promenad och en liten smög. vi gick till bommen o där satt vi pratade om allt o gjorde det vi skulle.

 

Kom hem för ett tag sedan, satt mig o åt puffar o såg dom sista minuterna av simpsons på tvn. 



tror mitt liv kommer ta en bra vänning nu faktist 

 och jag hoppas att du kommer vara en del av mitt nya liv!

Ovido - Quiz & Flashcards