Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av nathalie åström - 16 augusti 2007 19:45

Nu vet snart min bästa vän hur mitt liv är, och hon kommer, veta sanningen iaf den sanningen som tärt på mig mest, den som sänkt mig mest...


vet inte längre hur ska jag reagera! vad skulle ni alla andra gjort om ni var i min situation.

och kände som jag kände. 

Av nathalie åström - 16 augusti 2007 17:48

Jag tänker tillbaks och minns hur jag satt där och såg på tv, och bara vänta på att du skulle dyka upp. När jag hörde din röst i korrideren spreds en glädje i mig.

jag vart lycklig gick ut för att se att det var du och det var det.

det var en känsla jag aldrig kommer glömma bort. den var så underbar. 

Av nathalie åström - 16 augusti 2007 17:46

Nu i natt har m an sutte vaken tsm med ida, och jag må säga att tiden gick fort. vi pratade bort den mesta av tiden, coh vi spendera ett tag på en promenad!Ida gick precis så här sitter jga själv igen.

rensar tankar genom att skriva. ska snart sätta mig och skriva ut allt som jag började på för nån dag sedan, men datorn fick fel mitt i allt och slogs av.

 

ps. dyketrocken var inte nått posetivt, och jag tyckte det sög rent av.  

Ovido - Quiz & Flashcards