Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av nathalie åström - 13 augusti 2007 19:01

Jag funderar och funderar, försöker se efter i mig själv i vad jag vill och känner. För några dagar sedan insåg jag saker som skrämde mig själv, fick mig att må ännu mer dåligt för jag hade insett en saning i det hela som ingen någonsin kommer fatta.  Tiden gick och jag hade planerat allt. Men mitt ego ringde dig, och det samtalet förändra mycket, jag tog ett nytt beslut, planer ändrades. och jag vet och känner att jag behöver dig, du rycker upp min tillvara och gör den 10 000 ggr roligar, och jag känner en sorts glädje i mig där jag vill dansa och le.     (varför allt nu hamnar på rader utan att jag gör ett mellan rum då och då är för att enter inte funkar på tangentbordet just nu)                         Blir nog ingen prommenad ner till vattnet just nu, utan kommer bli film tillsammans med ekke. vad för film får ödet bestämma, tror inte det blir fight club, eftersom vi båda två har sett den, och erik gillade inte den...

Av nathalie åström - 13 augusti 2007 18:06

idag tänkte jag faktist tipsa er om Fight ckub, eftersom det inte är ett toppen väder ute, så kan det ju inte vara bättre än att sätta sig ner och kolla på en rulle.


så far och leta efter fight club, kan inte lova att den finns på statoil. men ska för varna er, filmen är en aning annorlunda, men tack vare att brad pitt är med så höjs filmen med fem guldstjärnor.


Den handlar om en kille, som lever ett liv som är så tråkigt du kan tro, men så efter ett tag förändrats det hela och han o tyler "brad pitt" startar en klubb som heter Fight club och där ifrån går det. lovar er den är bra!




idag mår jag en aning bättre än förut, men känner mig trött och skulle egentligen behöva tid för mig själv men ser ut som om jag kommer vara med erik...


Funderade om jag skulle ta mig en prommenad ner till vattnet, och sätta mig med musik i öronen

Av nathalie åström - 13 augusti 2007 14:52

vaknade runt kvart i två, klev upp sms,a ekke, och fikade där efter, och nu kommer erik uppdaterar senare!

Ovido - Quiz & Flashcards