Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av nathalie åström - 29 augusti 2007 21:52

 Tänkte eftersom alla ska visa upp vad dom går genomatt till exempelt - mp1a, (snodde idas där), så ska väll jag visa vad jag också går - BERGAKUNGEN.

ja då kan ni lista ut vad det är!  

fast kan stolt säga att nästa år är jag Freja(h) 

Av nathalie åström - 29 augusti 2007 18:20

hej.

idag vart en intressant dag, for in med sabrina, o träffade sedan Louise och Lumee i klass rummet , satt med dom tills alla kom, gick då till min plats innan vi gick o hämta datorerna!

 

fick min dator snabbt och kände lyckan i kroppen..

fast självklart när vi skulle starta dom så var det fel på min!!

 

iaf, fick då kolla på när dom andra installera allt o hade det toppen!

Klockan tio var det dags för sammarbets övningar med tvåor och treor vart indelad i en grupp med två tjejer till,

 

aa tiden gick o vi fixade våra uppgifter, åt samt på donken o mådde bra!

Klockan 14.00 var det redovisning och poäng räkning!

fick även sjunga lite, våran sång vart vi är sju o aldrig sjuk, alla vi ha oss, vi är dom som är bäst..

eller nått i den stilen.

 

Vi vann i af inte utan kom en ynka 4a.

Gick därefter o lämna in datorn o sprang sedan ner på stan träffa andrea o linnea, vi åt lite och andrea försvann jag och linnea trippa vidare, och jag är en aning less o trött nu.

 

 

aow, orkar inte blogga idag, utan kör kanske till med något senare eller imorgon då!  


Ovido - Quiz & Flashcards