Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av nathalie åström - 5 augusti 2007 23:57

hemma från Luleå, kommer skriva upp en dagbok, från ungefär alla dagar där imorgon!

men just ikväll orkar jag inte.

allt är särt och jag vill bara sparka huvudet av dig.

jag känner hur allt rasar och jag vill bara lägga mig ner och skrika,

jag är just nu vilsen i mig själv och vet inte vem jag är längre. 

skulle behöva terapi sedan ett långt snack med dig, få svar på dom oklara frågorna. 


jag lnskar du läste min blogg, och kunde inse att jag mår piss just nu.

JAG VET!! du la ut pengar på mig, men du hade inget val ? och det är inte det jag klagar på utan det är allt det du lovar men inte håller.

och alla dom där ensamma nätterna i ett rum, i en stad jag inte känner till. 

aja updatering kommer imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards