Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av nathalie åström - 9 augusti 2007 16:49

Kom hem från stan för ett tag sedan, och mina fötter värker och jag har ont. men det var det väll allt värt må jag säga.


Ikväll blir det andrea igen, och även Linnea. ska se tsatsiki .. som jag skulle ha gjort i luleå men han inte, sedan skulle jag ha gjort det för nån dag sedan men såg nån annan istället. 



close yet far. 


 Tell me how the hell you are.


jag bara undrar och undrar, känns som om jag aldrig kommer få ett svar på dessa frågor, som om du bara gömmer bort mig.

När du beter dig så här, så är du inte densamma, du är inte den killen jag lärde känna eller fick höra om, utan du är ett känslo kallt svin, 

Av nathalie åström - 9 augusti 2007 11:17

ursäkta för dåligt bloggande, men har vart upptagen med stan igår, och sedan andrea, måste säga att det var något så otroligt skönt att vara med andrea, jag har dock skratta något extremt..

 fast natten i sig var hemsk, en vis andrea tog alla kuddar! och så låg hon längst in och bredde ut sig lite lagomt mycket, hahaha.


du gav mig aldrig något svar, och jag behövde få mina tankar i styr, nu har jag rabblat upp allt och du måste ge mig ett svar, jag vet att du har läst det, och det enda jag kan nu är att vänta, finns inget mer att göra.



men jag skriver mer då jag kommer hem från stan, måste fixa lite små saker nu.

Ovido - Quiz & Flashcards