Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av nathalie åström - 19 augusti 2007 18:34

Känner för att skriva av mig, och få ut alla dessa tankar som springer omkring.

men om vad jag vill skriva det vet jag inte och det är en bra fråga.


kan berätta jag ska se mr.beens semester, ikväll tillsammans med andrea, känner att jag kan behöva mig en bästa vän vid min sida, allt är lite upp och ner.


så får jag ta min våldfilms kväll med carlstein nån annan dag. du sa att du läste min blogg så skriver det här åt dig. och får väll hoppas det gick bra på matchen :) 


snart är det skolstart, och känns faktist bra!

jag får då en ny start på mitt liv, och det blir bara en massa nya tjejkompisar o en del killar.

ska faktist börja checka efter ett litet mini jobb, och sedan nån som har lust o dela en lägenhet med mig!

nån ? skriv en kommentar i så fall 

eller på msn. (:  


nej nu ska jag förbereda mig för andrea, som ska komma.  

Av nathalie åström - 19 augusti 2007 18:06

idag har jag vart på selåner tsm med min kära barndomskompis erik, han var den ända som hade pengar så han inhandlade sig 6 nya filmer.

 for hem runt 4 och fick då middag, och nu väntar jag på ett samtal från andrea.




 Hur jag mår är osäkert men en sak är säker bättre än igår! och känns som om man är en aning besviken på denna kille som var så himla snäll, och skulle framstå som en bästa vän till markus . :S

Av nathalie åström - 19 augusti 2007 10:45

vad ska man skriva..

allt är som lite upp och ner, jag skäms efter hur jag vart igår.

kändes som om jag förvärra allt o sedan vart allt bra på en kort stund.

eller det vart inte bra men bättre.


sitter här nu i ett dillemma där alla vill veta vad som hänt, och jag kan bara förbereda mig för att förklara.


storebror,andrea,sofia o sabrina.

tack för igår.. 

Av nathalie åström - 19 augusti 2007 02:38

nej nu ska jag tacka alla som var riktiga änglar ikväll.

nu vet ni läget och situationen, och det är bättre, håller på jobbar på allt nu o det ska lösas!


Ovido - Quiz & Flashcards