Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av nathalie åström - 30 augusti 2007 21:49

DAGENS CITAT Carl-Gustaf Lindstedt -Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinksmörgås när man är hungrig.

Av nathalie åström - 30 augusti 2007 21:06

Sabrina och jag trippade till bussen runt fem i halv åtta imorse, vi for med bussen o förde en konversation fram till stan där jag gav min nyckel o kåd till henne så hon skulle komma in, gick där efter o träffa på fia som jag såg, snackade med hon o efter ett tag kom amanda och carro, jag och amanda gick upp till körskolan för att vänta in isabelle som kom, vi gick till skolano trippa in på lektion, och min dator försvann på lagning, timmarna flög iväg o det var lunch, jag, amanda och caroline försvann in på kebab city, och åt oss ett riktigt meal mat,

tillbaks till skolan o mötte upp isabelle o begav oss på lektion, vår första det här året faktist!


Jag o anna sprang iväg mitt i allt o checka våra datorer men inge resultat!

gick tillbaks o fick rast, hängde där med Elvira ut medans hon rökte, o förde konversation!

När rasten var slut försvann åter igen jag och anna + en tjej som heter angelica ?

Våra datorer var klara o vi installera allt, och det var slut på dan, men jag vill lova er att man kände lyckan i ansiktet! och vi kom dock upp för trappen med tre stora smile!

rena julafton...

 Efter skolan tog jag bussen hem, och pappa o jag fixa så jag kunde sätta mig o inviga den lilla burken!

efter en timme kom andrea till mig och vi har diskuterat allt från A - Ö.

 Hon for för en cirka 20 min sedan o jag har nufixat musikprogrammet o ska snart fixa nå bilder!

Av nathalie åström - 30 augusti 2007 17:11

svar till sofia, som inte förstod,


och det jag menade var att alla gick ut med vad dom har börjat i, och eftersom jag inte hade gjort det så tänkte jag att det var dags men eftersom jag inte heter  t ex - mp1a = mediaprogrammet första ring, klass A.

så måste jag skriva bergakungen o för att man skulle förstå det så gav jag en förklaring och det står för entrepenörslinjen på john bauer, första ring.

Ovido - Quiz & Flashcards