Alla inlägg under januari 2008

Av nathalie åström - 31 januari 2008 20:28

idag var vi inte många som anlände till skolan där matte provet skulle hålla hus,

efter lunchen fick vi en storslagen idrott med 6 - 7 st. det vart fotboll, och kampen var stor, vi kämpade och vann sista målet.

där efter for jag amanda ochLume till carro och fikade och firade födelsedag, tyvär kunde inte lollo följa med men vi hade mys ändå, vart en mängd fika, och tårta, så magen stod rakt ut!

runt tjugo öer sex for man hem och nu sitter jag här i egen hög person!

Av nathalie åström - 30 januari 2008 08:26

GRATTIS GRATTIS GRATTIS, caroline 18 år idag

så jag må ha leva på dig.


imorgon ska vi fika, och hon ska få sina vackra presenter!

Av nathalie åström - 29 januari 2008 19:46

Dagen har varit skön och lugn, och mina tankar har flygit som rosor i luften.

Vad som jag ska göra, och om jag ska uttrycka mig åt något håll om vad jag känner nu och vad jag vill.

men jag känner mig ändå spy färdig på dig, ja satt så är läget jag är både less och lycklig.

 det är så många lögner som flyger i luften och man vet inte åt vilket håll man ska kolla för att det ska sluta bra och lyckligt.

Pjuuuh trodde det skulle bli förändring, men ack så fel jag hade, det vart väll snäppe värre, vi är dock inte som bästa vänner längre, och jag blir snart tokig, och studsar om kring som en åsna, och vrålar som ett vilddjur, för vad ska man göra?


Förhoppningsvis har veckan med sig ngt bra, och någon lycka åt mig


dont ask me, om vem jag pratar om.



Av nathalie åström - 29 januari 2008 16:47

höh idag har man vart flitig och aktiv, på sista lektionen for jag caroline och amanda på ikea för att slutföra ett projekt på skolan, så vi hämtade en mail adress. och gick sedan och fikade!

sprang därefter till bussen och vi alla flämtade stort en efter en..


När jag kom hem till klockaberget började jag jakten, och har nu skickat två jobb ansökningar, och samt kollat efter någon billig lägenhet, men bestämde mig för att vänta och se hur det gick med dessa jobb, jag tror dessvärre inte det kommer gå i stapeln men det är värt ett försök!

Av nathalie åström - 29 januari 2008 09:50

Mm. hur vi ska uttrycka detta är en bra fråga, en aning less och förbannad, och har nu planerat att det blir en upptagen och livad helg, med vilka jag spenderar det med vet jag inte, men av ska det bli..


Idag har jag väll en ton med arbeten att göra i engelska, samt öva på detta matteprov som närmar sig.


__


i always be here.

Av nathalie åström - 29 januari 2008 08:31

somnade in i min sömn igår runt åtta tiden, men vaknaa´r till mitt inatten runt två, och vrider och vänder på mig tills jag kan somna om.


vaknade imorse och var pigg, så då klev jag upp klädde på mig och sminka mig för att sedan äta lite frukost, duktigt.

gick till bussen och satt inne i mina egna tankar på bussen.

Av nathalie åström - 28 januari 2008 12:46

snart ska vi ringa och skälla.

hur det går får vi se, hur ursäkterna lyder får vi se, och detta är om jag får ett svar förstås. jag kan inte vara 100% säker på att personen i andra lurn kommer svara då jag ringer eftersom, denna människa vet vad jag vill .

Av nathalie åström - 28 januari 2008 08:19

folk gillade att sms:a mig igår kväll iaf, jobbigt nog försökte jag och somna, eftersom min bror tidigare på kvällen kom in och tände lampan då jag precis höll på somna!


Nu är jag inne i klass rummet och det känns vill inte så jätte bra eftersom man nu vet att det är en vecka framför en.

Är lite nyfiken vad som kommer hända, ser fram emot det, medans jag samtidigt är orolig.

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards