Alla inlägg den 21 januari 2008

Av nathalie åström - 21 januari 2008 21:37

Efter skolan var jag aktiv och gick och hämta ut min jacka, sedan följde jag med carro på en busstur med buss fyra 4. efter hon hoppat av bytte jag buss till nacksta så jag skulle ta mig till stan igen. detta ut drygade 30 min gjorde att jag direkt kunde gå till bilen och invänta min mamma och mormor tsm med pappa som även väntade.

vi for hem och ja, vi åt en utsökt och lyxig middag som korv och mos i sin högsta grad.

 

Jag tänkte att efter maten sover man middag så jag la mig och sov, men vaknade utan någonting som jag inte minns i detta nu.

Så jag tog tag i gitarren och började att klinkalite och har nu lärt mig ackorden A och E ha stora framsteg av mig, kan låtarna, björnen sover, jag må ha leva, och lilla snigel :) 


Nu ska jag bege mig till sängen, för att sedan i morgon kliva upp och uträtta ännu en dag på skolan imorgon, som kommer inledas med ann, och naturkunskap.

ni förstår det är nu vi begår ett vilt självmord. 

Av nathalie åström - 21 januari 2008 14:44


detta är den tröja jag bringar stor kärlek, den är mjuk och härlig.

Mmm. har stora tankar om vad är det man kan skriva i en blogg som egentligen drar till sig mkt folk.

det har hänt en hel del konstiga saker i mitt liv, och mina tankar i visa lägen kan vara rätt konstiga, men om jag jag vill skriva om det här, det vet jag inte faktist..




Av nathalie åström - 21 januari 2008 10:24


där är två av bilderna från lördags, och det kommer updateras på bdb så fort jag hunnit fixat bilderna lite !


redovisningen är klar nu, och jag använde icke min stämma förutom att jag nicka och mummla för mig själv "mmm.."

Av nathalie åström - 21 januari 2008 10:13

snart ska jag carro och julia ta det stora steget och ha en mini redovisning om att bögar ska få gifta sig.

tror inte jag kommer måsta höja rösten mkt och det är både bra och dåligt.

Ovido - Quiz & Flashcards