Alla inlägg den 6 januari 2008

Av nathalie åström - 6 januari 2008 13:11

efter en lång sms kväll igår så är jag uppe på benen, jag känner mig backis och trött fast att jag inte har en anledning till och känna mig så.


Just nu väntar jag på att tiden ska bli rätt så att carro kan ringa till mig och berätta sina news, och jag mina, nog för att hennes nog är 10 gånger bättre

Av nathalie åström - 6 januari 2008 01:46

Break it up boy.....

en del av den låt jag nu nynnar på, i förhoppning om att bli nästa svenska super stjärna.


Nej i detta mörker som jag nu sitter i, undrar jag över, borde jag sova ?

men min sms kompis då? vad händer med honom.

nog för att han nu mer eller mindre svarar som en snigel, satt kanske är det värt att säga godnatt till han!


Ha. tro mr.X gav mig ett stort ego, för nu har jag spendera en 20 - 30 min framför webben där jag har intala mig själv att jag fastnar på kort.

så jag tog ett par kort, som jag hade tänkt förgylla bdb med, men sluta med en bild där. ajdå..


Av nathalie åström - 6 januari 2008 00:23


tänkte varför inte ägna inlägg åt erik.

min kära livkamrat. eller hur jag ska uttrycka det.

från 1992 - 2008 har vi klarat oss som kompisar.

denna killens humor är på samma låga nivå som min, hans hjärna är i högre trim än min, och man skulle kunna tro att det är han som är 91 och jag 92a


ikväll fick jag sms från killen han, ger mig tillit och säger att han är gravid, utan att veta vem mamman var men det var inte jag och det tackar jag för, för vi har inte gjort det med varandra haha. så skulle börja undra

Ovido - Quiz & Flashcards