Alla inlägg den 20 januari 2008

Av nathalie åström - 20 januari 2008 17:32

idag for jag in till stan tsm med min mamma, vi handlade till morfar och mig, men en annan fick ju mer än morfar.

det vart en skjort liknade lång sak från carlings samt ett vanligt linne, sedan en grå typ kofta från vero moda, och imrogon hämtas det ut en skinjacka åt fröken nathalie. är inte den snyggaste men duger gott.


ska snart kanske gå och steka lite hud borta på bruno-


har funnit tillbaks till världens bästa musik stil, den så kallade rocken, jag har nu mer bara rock ungefär på mp3 och har ett stort sug för lära mig gitarr igen, och jaa så det ska vara kanske

Av nathalie åström - 20 januari 2008 11:06

Nu sitte jag här med tårar i ögonen.

och vet ni varför, jag har hittat låten, den låt jag satt itvå timmar igår och sökte efter. jag letade efter alla låtar som innehöll time och ladda hem hälften.  

och nu ser jag, den innehåler inte ens time i titeln 

Av nathalie åström - 20 januari 2008 10:44

funderar och funderar, borde man åka till ikea, och vem ska man ta med sig, jo det är en evig fråga.

och jag kan inte få fram resultat.

för varenda person kommer ha sin egna lilla ursäkt.

kanske borde jag fara in med mamma bara, som igår diskuterade att hon faktist ville fara.

vi vet alla hur en givmild mamma kan vara på ikea.  

Av nathalie åström - 20 januari 2008 01:52

jo morgonen börjar med jag vaknar fullt påklädd undertäcke med kolsvart sovrum. vart med väckt av herr gustav, som befann sig i norge och ville vara lustig klockan sju på morgonen. Men jag somnade om och vaknade vid tio, klev upp duscha och satt vid datorn, for sedan in till stan träffa andrea. vi satt på mc donalds fram till kvart över tre typ då jag skulle med bussen till matfors, skulle hjälpa carro med middag, vi skulle ju nämligen ha flick middag tsm med amanda och Lollo, gick skit bra med maten, trots tvivlandet på att ha carro vid spisen. Men men det vart gott, efterrätt och allt var ordnat yummi, sen vart det singstar och jag höll mig i bakgrund. tjugo över åtta åker jag och amadna till carro,M och är där, efter ett runt elva kommer jacke och hämtar mig tsm med en vän, och ger mig skjus hem. haha. när man väl ska kliva ut ur baksäta har dörrarna sluta fungera så fick icke komma ut, men så vart der service och dom öppnade dörren utefrån åt mig. kom hem i alla fall, satt mig vid köks borde och snackade med mamma sedan tog jag datorn nere och försöker nu hitta en låt jag hörde i jackes bil. inga resultat. trodde det ett tag men herr markus hade fel.  haha om ni undrar om denna löp text är det för att enter inte fungerar

Ovido - Quiz & Flashcards