Alla inlägg den 23 januari 2008

Av nathalie åström - 23 januari 2008 13:44

anlände till skolan halv ett och vi har börjat våran första lektion som är projekt och företagande, vi har satt oss vid datorerna jag och carro ochbörjat inleda en rad med massa text som sedan ska skickas in till vår kära lärare lizze-Lott som idag inte har sin bästa dag!


jag mer eller mindre längtar till lunchen som är om en timme och kvart. då blir det nämligen Subway...



höh  should get you

Av nathalie åström - 23 januari 2008 10:22

Om en timme sitter jag på bussen på väg in till skolan för att köra plugg, eftersom vi idag ska börja halv ett till halv åtta. tack vare öppet hus.

inget jag ser fram emot.

har nu på morgonen hunnit köra min ego tripp med kameran, fick till cirka 47 kort, men publicerar endast cirka 5 kort.



oh mamma fick en kamera i present igår, och det var kanske inte så illa.

Ovido - Quiz & Flashcards