Alla inlägg under november 2007

Av nathalie åström - 30 november 2007 12:58


Sitter inne på parker och kollar runt på alla möjliga bilder på bdb.

men som ni ser , så ser jag ganska flitig ut i alla fall, och jag hoppas på ett bra omdömme av pappa efter denna vecka vi spenderat ihop.


Har även vart extremt populär idag, först ringde Caroline till mig, hon var på stan men skulle inte komma hit.

Fast vi snackade på ett bra tag i telefon, och hon förgyllade denna morgon lite extra med sina söta små skämt, som man kan inget annat än att skratta åt.

Men exakt då jag lagt på ringde det igen o det var den käraste Joakim, oh han gör framsteg, vi små pratade, ochvet inte vad han han fö fel men direkt efter att han sagt hej frågar han om jag är naken ?!

och det är väll självklart det, jag sitter ju o visar upp kroppen för pappa för bättre omdömme! att han ens behövde fråga....


vi bestämde att jagska ringa senare idag, så ringer då jag börjar närma mig klar på stan, så ska garanterat dit, fast det bestämde vi på sätt och vis om jag tolkade allt rätt.

 haha ska berätta för honom om mitt ragg då =D det var ganska kul tycker jag .

igår när jag stod och väntade på ida vid din sko. så står en utlänning framför mig han snackar i telefon på ett annat språk och jag ser att han kollar på mig, och efter ett tag kommer han fram, o våran konversation såg ut så här :


Han: excuse me, do you speak english?

Jag: no not god!

Han: flinar fånigt.

Han: whats your name ?

Jag: Nathalie

Han: ok how old are you ?

Jag: sixteen

Han: WHAAT ? NOO .. did you say sixteen or , sofbjskdfbskf ? 

Jag: HUH ?

Jag: S I X T E E N

Han: okey, are you ( singel ) ?

Jag: No

Han: thank you.


så tog han upp telefon som ahn lagt ner i fikan så länge han snackade med mig, och så började han prata på sitt språk i telefon igen.

måste erkänna det var pinsamt!  


jag vet precis vad jocke kommer säga när jag berätta det, han kommer vräka ur sig : du hade inte sex med han då? alltså förstår ni hur onormal han är :| hahaha. kanske därför jag trivs där. känner mig mer hemma om ni förstår

Av nathalie åström - 30 november 2007 08:46

nu är det fredag, och känner hur jag sprids av energi för att röra och dansa ikväll.

tror till och med att spriten kommer hitta till min mage, blir nog ingen svartvik för mig utan blir nog en dans på rosor med joakim.

men inget jag taackar nej för, var trotts allt sex dagar sedan vi träffades nu.

det har istället vart en usel telefon kontakt, men jag får så lov att nöja mig med det ibland också, har ju fått träffa mina vänner denna vecka ist. och inget klag på att jag aldrig har tid med er, för denna vecka har jag försökt väldigt mycket, nu är det eran tur.


__


vad tycker ni ska vi ringa Caroline och se om hon ska komma hit idag.

vi kan ju hoppas så slipper jag göra det någon annan dag efter skolan.


Av nathalie åström - 29 november 2007 20:23



Som ni ser har jag haft det lite ensamt idag, och därför hoppade jag på den kära kameran som hade intagit mitt rum, och bestämde mig direkt att jag ska ha med den imorgon, då carro kanske kommer på besök, och vet ni, då kanske vi kan få en grupp bild.


Nej har nyss ringt Joakim som vi bestämt, för jag ringer ialla fall då det sägs sååå :)))

ja och han är ju inte normal, men det hade jag lista ut men nu fick vi en självklar förklaring haha! men han är sweet ändå, och jag gillar han ändå.

maha blir nog jocke imorgon, och jag känner lyckan sprider sig, så tror jag ska ta och göra mig en frukt sallad och smaska i mig!

Av nathalie åström - 29 november 2007 15:13

fram med champiiiis!

joakim har hört av sig idag, utan ett levadne tecken från min sida, och han sa till och med att jag skulle ringa ikväll efter åtta! woooff

amazing, han rädda dagen, nog för att jag vart extremt glad och framåt mot varenda människa känns det som.


sedan som ni ser har jag uppdatera ett antal inlägg idag, stackars dom som vill läsa allihopa, men jag råder, låt bli så bra är dom inte


men snart slutar jag, och då far jag ner på stan och väntar på ida som slutar kvart över fyra, och då går vi och äter, mums. jocke trodde jag skulle äta på navet tack för den. jag har faktist pengar ( eller ska låna pengar av pappa )


Av nathalie åström - 29 november 2007 14:58



 Nu har jag sutte och haft tråkigt så testade mig på photoshop för att lära mig lite nytt, men slutade med att jag gjorde en presentation av mig själv, och som ni ser jag lekte ego, nog för det gör jag ofta. (:::







Av nathalie åström - 29 november 2007 11:22

 Jag sitter och funderar och funderar men jag kommer aldrig riktigt fram till om jag mår bra eller dåligt?

och i såfall

vad gör att jag mår så bra ?

och vad gör att jag mår så dåligt?

nej själv kommer jag inte fram till något svar, och skulle behöva åsikter av mina vänner, för sådannt uppskattas bara bra!


Sedan kom jag fram till att jag tänker dränka mina sorger och mina svåra tankar samt funderingar i sprit denna helg, om inte jocke gör en vänding och ber mig kommer se på film, och det är inte högst troligt. så nu ska han få smaka på andra bullar, för nu ska jag bli rund under fossingarna!




HAHA. satt och tänkte på gamla minnen och började tänka på då andrea skulle sova hos mig, och vi började tävla om vem som skulle få ligga inners, för som ni förstår den som ligger ytterst får ingen plats samt inge täcke!

så ena studen hade jag andrea över mig, och andra hade hon mig över sig.


men slutade med att jag hamnade längst ut, utan täcke och kudde, andrea hade två täcken och 4 kuddar eller nått i den stilen, på natten trängs hon yttliggare och jag fick panik och la mig där efter nere vid hennes fötter där jag entligen fick pusta ut och sova.

Av nathalie åström - 29 november 2007 10:09

nu sitter jag och känner mig extremt kraftlös, har dessutom en smärta bak i ryggen, som nog har kommit då jag sitter med min data nacke och lutar mig framåt + att jag börjer ryggen så där fult.

så tror inte att jag ser särskilt sexig ut här, mer motbjudande!

Av nathalie åström - 29 november 2007 09:08

godmorgon.


igår satt jag på parker med ögonlocken nere vid knäskålarna, och med stora blåa påsar underögonen, och jag gissar att jag var extremt trött.

När jag kom hem så la jag mig i sängen vid datorn och väntade på att ida skulle besöka mig.

och under min väntan så kom spike min katt upp och började trampa mig på ryggen, och det kallar jag massage, ska säga att det var himelskt skönt fast sedan la han stjärten på mitt huvud, och det kan jag inte kalla mysigt, och jag puttade bort tjockisen och han la sig på ryggen. efter ett tag kom ida, och vi små pratade och kollde på några bilder, sedan nämdes choklad och suget började ta fart.

jag räknade mina pengar och vi bestämde oss för att gå till Ica,

så vi gick till ida och ida klädde på sig mer kläder och vandringen började.


kom till ica och köpte min choklad samt ida med, när vi var klar var vi ute och gick, när vi kom in igen så satt vi och snackade bara. riktigt mysigt!


Och nu imorse satan jag var värsta vaken, jag klev upp halv sju, och bytte om och var värsta allert!

jag vart förvånad, men stolt!


Imorse tog man bussen men eftersom bussen var så seg så missade jag nacksta bussen som skulleta mig till "jobbet"

satt jag fick sätta mig ner och vänta i en 10 minuter. men jag stöttsa mer omkring än att sitta still, jag var så frysen så jag darrade, tyckte riktigt synd om mig själv.


Nu har jag nyss äte frukost tillsammans med pappa o marie! så jag är mätt o belåten ((:


oh vet ni, efter "jobbet" blir det middag med ida nere på stan.

Ovido - Quiz & Flashcards