Alla inlägg under november 2007

Av nathalie åström - 17 november 2007 13:34

kommer inlägg om igår :)

men tänktebara slänga in kort nu vad som har hänt, i natt vartvi fyra stycken plus en kisse i sängen, och just nu sitter jagj med back o jocke äri kvissle. undra om vi ska måsta åka hem eller kan stanna ?!


URSÄKTA att jag ringt !!!

Av nathalie åström - 16 november 2007 12:27


Ja idag kan jag inte mer än längta till helgen.

vad som ska hända det vet jag inte men jag hoppas på en massa joakim, och en massa kompisar.

Kanske en drink hit eller dit, men jag skulle nog nöja mig med godis och tv också, eftersom jag nu har ingått en fas där jag inte har pengar eller mod att gå och köpa godis.

Men ska nog tacka gud som gett mig denna dåliga ekonomi, för på cirka 2 veckor har jag nu tappat en 4 kg,


ORKAR inte, ha lektion, vi ska ha programhantering och jag känner inte för att lära mig något mera, eftersom jag igår lärde mig hur man räknade ut avvikelse, budget och utfall.


Njea kanske stannar fram till rasten, så kan vi ringa joakim och se vad han har att säga, kanske kan vi få komma till han ikväll! och då far jag hem för då slipper vi fara hem och träffa mamma som kommer vara hemma

Av nathalie åström - 16 november 2007 08:26

jag bloggade inget igår men på skolan hade vi boxning och jag sammarbetade med carro, och min ansträngning gjorde så jag såg ut som en tomat i ansikte och resten av kroppen, 


efter skolan for jag hem till jocke, fick vänta på han i en halvtimme, när han väl har kommit så fick jag äran att diska och bädda sängen medans han lagade mat och sopade och plockade lite.

När maten var klar åt vi och sedan vart det sängen där vi somnade in i en djup sömn i nån timme.

Där efter duschade jocke och när han var klar kollade vi på tv och bara hade det bra!

Sedan såg vi även på lite film, stod inte helt fel till ska jag erkänna.


Jag var där fram till klockan 23.00 ungefär, när jag kommer hem var jag död, och somnade snabbt in..


Av nathalie åström - 15 november 2007 08:29

godmorgon.

igår hände inget alls, jag låg mest vid datorn i soffan sedan sov jag...


vaknade imorse och var lite sen, men han ändå med bussen, Nu sitter jag i skolan och har inget att göra, väntar väll på lektionen ska börja så vi kan sluta nån gång.


kommer mer en lite bättre updatering senare

Av nathalie åström - 14 november 2007 16:52

Dagen har gått hyffsat snabbt och jag har inte ansträngde mig allt för mycket idag.

men har faktist fått msn på min dator idag =D så lite lycklig är jag..


Just nu har jag inget att skriva kommer tillbaks

Av nathalie åström - 13 november 2007 08:29

godmorgon!

Nu sitter jag på skolan, vaknade inatt utav en extremt dryg illamående...

men efter ett toa besök sov nathalie godare än någonsin!

vaknade imorse och var extremt trött, men klev upp efter ett bra tags veling!

gjorde mig färdig och prommenera till bussen där det var kalt och jävligt..

När jag kommer in i klassrummet sitter gusatv carro och lollo där, och till min glada förvåning hade carro bytt plats så hon hamnade brevid mig.


kommer en upd sedan

Av nathalie åström - 12 november 2007 22:38

god kväll.

dagen har gått snabbt och jag har haft extremt roligt idag på skolan tsm med carro.

Fick gå lite tididgare så han gå på stan och inhandla min älskade brunkräm..

efter det tog jag bussen och for racka vägen till jocke, där hände inte mycket men det var extremt skönt måste säga att min kropp var mer än död!

Kom hem där ifrån för ungefär 20 min sedan och jag ser just nu på prison break!

Av nathalie åström - 12 november 2007 12:03

Nu är det måndag och jag känner mig frisk och kry,

jag har en enorm smärta på dom ställen jag har slagit i helgen, och jag kan inte vara något lunda normal när jag sitter eftersom allt gör ont.

tror till och med så har dansen i lördags givit mig träningsvärk tror jag!


Kom i alla fall till skolan imorse där vi skulle ha invigning på det protjekt vi gjorde förra veckan.

vi hade bjudit in tre till klasser och inga dök upp.


Efter skolan ska jag höra av mig till joakim, och vi får se om mina ben leder mig till Nolby.


Ni få som var hos jocke i lördags kan ni hjälpa mig vart är min kamera ?

Ovido - Quiz & Flashcards