Alla inlägg den 18 november 2007

Av nathalie åström - 18 november 2007 23:41

ursäkta för tidigare inlägg då jag inte hade alla mina hästar i hagen, och ska nu förklara med om min gooa helg.


i fredags for jag hem bytte om, tog bussen till kvissleby vandrade sedan upp till joces lägenhet, han hade inte slutat än så jag la mig med katten i sängen och kollade på tv, en halvtimme går och jocke kommer hem, vi gör inte så mycket och jag har minnesförlust, men senare kommer lillman, morot back biffen o nån till ?

vi drack, skratta och jag hade det så kul, jag dansa med jocke där efter lillman + jocke sedan ensam med båda..

jag skratta o log. följde sedan med back ner på okq8 vi skulle innhandla dricka samt cigg,

vi snackade och hade väll det bra, gissar jag!

nr vi kommer upp är det full fart.

nu kom över sofias store bror dit med en eller två kompisar,

vi dansade alla, och vet ni sedan kom carro.A

Jag körde lite steg med hon och jag log och var lycklig, min hjärna följde inte med och inte fötterna heller, pladask ligger jag på golvet tsm med lillman..

aja


jag och carro snacka och sjung hela kvällen, hade även pratstund på toan ett tag

tiden gick och alla drog förutom carro o back, dom stannade och sov över, så fyra stycken var vi o det var trångt men mysigt.


morgonen kom carro stack direkt back vaknade och la sig till rätta, sedan vaknade även jocke o villa vred o vände på oss efter dagens bravader,

jocke går iväg ringer lite och sedan far han iväg, så där sitter jag själv med back, och vi har framför oss ett par timmar.

vvi snackar och städar, sedan ringer daniel till back o vill vi ska komma, så visst tänkte vi, tog med oss spriten och gick ut, vart upphämtad av daniel gustav och jörgen.

far hem till daniel vi dricker och jag och min trogna gurra skrattar, sjunger och samt kaxar om vem som ska spö vem?

nej men vi vart goa vänner och hade kul tillsammans, men tiden gick snabbt o daniel meddelar oss att han ska få över en tjej nu så vi måste lämna byggnaden, vi klär på oss, utan hopp om vart vi ska gå,

jag erbjuder att vi säkert får vara hemma hos jocke för han kommer ändå snart. försöker få tag på han ett antal ggr men han har så klart den inte igång, så jag förutser att det är ok!

vi åker dit, spelar låg musik och har mysigt!

jag skapade mitt hat mot jörgen men höll mig till gurra.

vi satt inne i köket och snacka, men kom sedan in på allvarliga saker och vartbara störda av jörgen så vi ställer oss inne på toan där visamt kunde pissa, vi hade ett fint system, när jag pissa kollade gurra i hörnet och samma när han pissa och sedan berättar gurra för mig om allt som hänt honom, och ska försökra er inte roliga saker, jag berättar för honom om mitt problem han ger mig råd och vi kunde skratta imellan åt och hålla humöret uppe ändå, sedan knacka det på dörren och det var go jenny!

jag kramade om henne och vi alla tre snacka en stund sedan skulle jag in på msn o övertala min bror o komma men slutade där med att gurra tar illa upp vid en sak jag inte nämner här, och han tar över tangenterna, och medans jag får samtal av jocke så lämnar jag platsen,

men nu kommer det värsta, det var ingen snäll jockei luran utan han börjar med att skrika och vråla åt mig, det visade sig att grannar hade klagat jag sa att vi skulle stänga av musik och vara tysta nu han säger NEJJJ,. DOM SKA UT DÄRIFRÅN FATTTAR DU ? ! 

mer  i den stilen fick jag i svar, han erbjöd o ringa upp om ett tag och jag förklarade att dom måste gå han ringer i gen och säger att ha nringer polis om dom inte går, jag tappar tålamode o grinar, vi lägger på o jag ringer fia samtidigt ringer jocke igen och skriker, att dom skulle ut nu på stört annars anmäler han inbrott, jag grinar samt går upp och säger åt dom att dom måste sticka nu!

dom gjorde som jag sa och gick därifrån jocke frågade varför jag grinade och jag förklarade att jag inte mådde bra, men nu skulle jag fixa skjus till ahn så ringer mamma o vi åker och hämtar han, när vi kommer hem så går jag till kköket och placera mig vid bordet. jocke ställer sig runt mig och vi kunde nu börja prata, jag förklarade för honom vad som var problemet, han stötta mig och jag mådde väll bättre..

sedan begav sig jocke på toa där det har gått sönder ett draperi   JÖRGEN ? :o säger jag bara

så jocke får damp sparka sönder tvättkorgen, eller mer ett hål rakt igenom, tror ni jag hade dåligt samvete nu eller ?


iaf sedan vart han glad och vi två kramades och förlät varandra. har aldrig mått bättre , du bryr dig.


sedan kom iaf Malin(maggo) förbi, och det var nu jag jocke back o maggo.

vi sjung och vi skämta, back somna i skrubben o vi var nu bara tre stycken kvar, vi sjung vidare samt började vi komma in på porrfilmer som maggo medverka i, hon påstod ha varit med i 660 filmer, samt hade hon en hoppande fitta som nu hade rymt ?


låt mig tillägga klockan var sent, vi hängde inte med i svängar och skämt nivån hade hamnat i en peddo riktning


mitt i allt plingar det på dörren jocke öppnar och det är nån vakt som inte gillade låten bad boys som vi nu spelat om och om igen i några timmar,

vi sänkte men forsatt vår kväll runt kvart i fem försvinner maggo till bussen och jag o jocke somnar in i sömnen, vaknade i morse av sms från gurra som påstod sig vara bäst.


så vaknade och jocke strax efter, tiden gick och back vakna vi alla tre satt i vardagsrummet och gull jocke frågade mig om jag mådde bättre idag osv.

Hahaha sedan skulle back laga middag, det var en bränd kastrull och för mycket mackaroner (?) när vi väl ska börja äta håller jag på spy upp den mat jag stoppat i mun, och back bara kollar på mig, kunde inte hålla skratta inne men de var så himla äckligt. åt upp den tuggan sedan var jag nöjd, även jocke uppskatta inte maten åt uppp köttet men icke det andra, fast inte kunde back klaga även han tyckte det var äckligt så vi allihopa sluta äte och var mätt på tanken av den äckliga maten. 

men begav sig jocke iväg i cirka två timmar, jag städade som jag hade lovat sedan la mig i sängen medans back satt o kollade på en massa klipp på datorn, jocke kom hem och hade köpt chips och hyrt film., vi la oss i sängen i väntan på backs  skulle fara hem, efter nån timme for han och vi hade det så mys med film, chips och katten.

underfilmens gång var det inte mycket prat utan mycket fokus på tvn. förutom då den fick lite fel och jocke vart arg, men fixade det.

filmen tog slut och vi la oss ner o prata, han förklarade vad arg han var igår osv.. jag kundeinget mer än o säga mmmm

sedan kom vi in på allt med mig igen och vi pratade väll ut det lite.


och sedan ringde pappa o sa att han kommer nu, så jocke påstod att jag svek, men gav mig en order om att kanske komma imrogon om jag hade tid..


kommer hem efter att inte vart hemma på hela helgen, en sur familj, en pappa som hatar det umgänge jag umgås med


förlåt säger en sak ni känner dom inte döm dom inte.

för dom kan förstå sig på mig, till och med bättre än jag själv kan

Ovido - Quiz & Flashcards