Alla inlägg den 10 november 2007

Av nathalie åström - 10 november 2007 15:27

Nu sitter jag med färgen i håret och ser fram emot att kunna bli långhårig igen. ska om någon minut gå och ta ut färgen!! sedan ska jag fixa mig och ringa till carro, och se när hon kommer, om hon fortfarande ska komma, men skulle gissa på att hon ska det! åter kommer senare

Av nathalie åström - 10 november 2007 12:04

godmorgon,


vad som händer idag är att carro kommer hem till mig och blir troligtvis lugnt, och vi kommer se på film och bara umgås. sedan får vi se, jag hoppas på att slippa sova hemma inatt, men ska inte hoppas för mycket på allt!

Av nathalie åström - 10 november 2007 00:27

Har vart med ida ikväll och det har vart riktigt mysigt, inget speciellt har hänt, vart en massa musik och prat, samt en kvällspromenad! åt även glass! sedan sms:a med jocke som dog här, jag börjar dock undra vad som  hände, och om man säger så här, jag gillar inte när personer försvinner så där. så just nu kryper det under mitt skin.. och undra ska vi ringa en gång till och se efter en reaktion ?

Ovido - Quiz & Flashcards