Alla inlägg den 11 november 2007

Av nathalie åström - 11 november 2007 22:26

kommer hem nu efter en lång dag, började med i morse satt död i stolen och chatta, jocke kom efter nån timme, vi skrattade  och hade det bra faktist, sedan kom morot osv.

sedan for jag iväg på släktmiddag vid 5 tiden och där trodde jag väll mer eller mindre att jag skulle ruttna.

efter d et for jag hem till jocke där morot fortfarande var kvar, vi satt där i nån halvtimme timme sedan gick vi till erika madde och jenny ett tag, efter nån timme där bar det tillbaks, jocke satt sig på toan och jag och morot intog vardagsrummet, mamma ringer och säger hon är där jag fick liv i jocke han kommer ut o säger hejdå och nu är jag hemma!


Hahha, fan för aron och jenny som skvalra för jocke om hur jag var igår!!!


ps. måste få tillägga har nu hitta två till blåmärken:)

ett på hanleden som gör jätte ont och ett stort på knä

den vid hakan fick jag av gitarren men alla andra?

Av nathalie åström - 11 november 2007 11:15

dåligt uttråkad, och spelar samma låt om och om, och sjunger med en låg stämma.

Samtidigt funderar jag över hur det ska gå att äta smörgåstårta senare och hur länge till jag ska måsta vänta på jocke..

Ska tipsa er om min underbara låt R.E.M - Losing My Religion


Oj där trodde jag jocke kom men ICKE!

Av nathalie åström - 11 november 2007 10:26

AJ.. svensson bitter och klöser i mina fötter och jag har ett blåmärke som gör jätte ont under hakan typ.. sedan så har mitt halsband gått sönder och min kamera är borta... vad fan,. har ju bara vart här!! vart är allt SOFIA STEFF OCH ANDREA NÅN SOM VET ? :o

Av nathalie åström - 11 november 2007 10:14

okej jagfick skjus av alleigår , vi tog upp andrea sedan forvi till jockes lägenhet där vi var ensamma, snackade med carro och hon skulle icke komma. men då slapp man en prommenad!

sedan efter nåra timmar kom sofia och steff, vi drack och spelade öl spelet och nathalie och sofia var  väll dom ända som dansade rumpan av sig, festen pågick för oss, och vi mötte upp jenny ? nån vän till jocke..

sedan kom vi och vi fick en till tjej att shake ass med..

andrea och steff for ? nån gång-

och jag gick in till toan för att ta en liten pratstunden med den ett bra tag. ,men efter mådde jag bättre och jag kunde vara lycklig igen, måste erkänna att efter det minns jag icke vad som hände, vaknade imorse i jockes säng tillsammans med svensson, men ingen jocke så om ni fattar så han inte kommit hem än..

undra hur han kommer reagera!

Ovido - Quiz & Flashcards