Alla inlägg den 7 november 2007

Av nathalie åström - 7 november 2007 21:17


Nanana. inget stämmer just nu och jag vet inte hur vi ska lösa det hela ?

har du en aning kanske ?

och sedan tror jag mitt inre rasar samman, fast att jag mår hyffsat bra!



Nu är det kväll och jag är trött, finns ingen ork till att jag vill plugga, försökte nyss koncentrera mig men gick inte precis som jag ville. det gick in genom ett öra och ut ur det andra.

Av nathalie åström - 7 november 2007 20:17

tog mig en promenad på en 20 min. och det ända som flög omkring i mitt huvud då jag gick på nån gång var "NU BLIR JAG VÅLDTAGEN HJÄÄÄLP!"

men klarade mig ifrån det och jag kunde lyssna på min musik och gå i takt.

Men något chockade mig, dåliga saker jag trodde var över ploppade upp i mitt huvud och jag blir hysterisk orolig över mig själv. borde nästan åka in på akut sjuan, och om man lyssnar på malin så ska det vara riktigt trevligt där, trevlig personal, tv, tv-spel, mat och en massa mer.

och vad kan man då begära?


__


Jag undrar, ska kanske ta på mig mina nya kläder och fotografera lite så där på kvällen! men har även ett prov att ladda mina betterier för.


Av nathalie åström - 7 november 2007 18:45

idag har jag ingen blogg anda, och kommer tillbaks senare ikväll eller imorgon!

ska bara tillägga att jag hade extremt roligt tillsammans med carro idag!

Ovido - Quiz & Flashcards