Alla inlägg den 20 november 2007

Av nathalie åström - 20 november 2007 18:34

okej for hem runt två, innan jag gick till bussen fyllde jag på min mobil med mer pengar, sedan hem, åt mat, duscha och placerade mig själv vid datorn!

nu har jag suttit här och ruttna ett antal timmar.

Fast har faktist snackat med carro ett antal ggr på telefon också.

myys-

sedan även joakim, och det är inte heller helt fel det!

wanna sleep there!

Av nathalie åström - 20 november 2007 09:39

Livet leker med din själ, du vet inte om du borde njuta, och skratta eller om du ska grina och springa.

 

Det ända du kan se är ryggar.

Folk som inte litar, och inte känner skuld.

 

Musiken spelas i dina öron och dina ögon fylls av tårar, och dina tankar flyger förbi i svep, och du undrar vad som kommer bakom nästa hörn.

  

Nu ska jag kommentera det alla säger, det är ungefär att bara för att jag mådde skit i somras så accepterar man inte det som kommit in i mitt liv nu och gjort mig lycklig utan man vill inte att jag ska må så här bra, för kommer bli sårad någon gång.  Men när ska jag få njuta av livet då?

 

Har kommit fram till nu att det är han som får mig att le och skratta, verkligen njuta utav det liv jag har där.

Men det som nu får mig att fälla tårar och vara en allmänt förvirrad person, är dom som stod mig närmast förut, och som har gjort det hela mitt liv, dom som har vart mina number one

Av nathalie åström - 20 november 2007 08:24

gårdagen for jag hem till joakim där äver Aron var.

sedan då kollade jag på tv o gosade med katten medans aron lagade middag och jocke fixade lite där hemma..

När maten var klar gav jag dom sällskap medans dom åt, och det såg faktist gott ut.

efter maten satt vi i vardagsrummet , snackade och kolla på tv.


sedan vid 11 ringer laila och förstör allt eller inte all skuld på hon utan rune också.

Ovido - Quiz & Flashcards