Alla inlägg den 28 november 2007

Av nathalie åström - 28 november 2007 22:03

insett att jag hatar kärleken, den är underbar, men den för även fram dom sämre sidorna hos dig själv..

och slutar med att nån sitter helt förstörd och bara grina.

menar inte att jag och jocke har det dåligt, utan kom bara tänkta på det


gusch jag är livrädd för att bli lämnad och sårad igen Fuuuckkk . :| behöver terapi redan nu tror jag.


men som sagt nathalie har tagit nya tag, som jag sa till jenny tro jag ? att jag ska le och vara glad hela tiden och se possetivt i allt!

så blir det mycket roligare också

Av nathalie åström - 28 november 2007 18:24

Idag har jag insett att satan att jag har saknat mina prat vän på msn och nu har vi prata o det är underbart.


Trodde inte det skulle vara så förgyllande att prata ut med dig men det är det. :))

Av nathalie åström - 28 november 2007 14:09

dåligt bloggande idag så kör en kort sammanfattning,


vaknade i morse trött men reste mig ändå, klädde på mig kläderna jag lagt fram dagen innan. sminkade mig och gick till bussen.

har nu vart på pappas jobb ett bra tag har gjort klart det jag ska och jobbar nu med ett skolarbete så det ska bli mindre att göra imorgon med carro.

har även snackat med jocke på telefon idag, inte allt för långt samtal men det dög det var roande.


nu inväntar jag att klockan ska bli halv fyra jag vill hem :'(

Ovido - Quiz & Flashcards