Alla inlägg under februari 2008

Av nathalie åström - 21 februari 2008 15:15

vi förflytta oss igen till min nya omgjorda blogg ( tack sofia) så besök nu www.nthle.blogg.se

Av nathalie åström - 20 februari 2008 09:48

Åter igen är det skola, och jag har min kära rast, som endast är en kvar lång idag.

är det värt det får vi så då vi kommer till lunchen och ser vad den har att erbjuda på tallriken



Av nathalie åström - 19 februari 2008 19:07

visst har jag en rolig blogg?

jag kan inte påstå den är intresant eller värd att lägga ner energi på att läsa i.



har i alla fall spendera eftermiddagen åt att sova, nu funderar jag på ta tankarna till ett solarium om jag har orken

Av nathalie åström - 19 februari 2008 12:30

kryper ikroppen, i need it now!


Av nathalie åström - 18 februari 2008 18:07

Fikat med jenny vart lyckad, nu har jag äte middag och väntar på att jenny ska ringa, hon ska nämligen hämta mig så blir det prommenad i mörkret :) gush you are hot 

Av nathalie åström - 18 februari 2008 13:27

vart dålig bloggning här men jag har väll inte haft någon insperation eller ork till att blogga, har egentligen inte det nu heller,

men måste skryta om min underbara natt i lördags, och ska väll även tacka för sovplatsen sedan be om ursäkt för att jag var en aning seg innan jag kom.


aja ficka med jenny på stan idag :)

Av nathalie åström - 11 februari 2008 08:18

fått presenter i helgen av släkten och imorgon av mamma och pappa o min kära vän caroline.


och som sagt får snart kanske ett nytt rum då alexander flyttar, då ska vi måla om, och jag ska nog ta lite av mina nya pengar och inhandla tavlor, och sedan flörta till mig en ikea byrå.

Av nathalie åström - 9 februari 2008 14:11

haha.

ja om cirka 50 min kommer min släkt! för att fira mig andreas morfar och mamma.,

 

det lite roliga är att allt från igår/morse är i kvar i kroppen, och jag kan mer eller mindre hålla mig vaken mina ögon hänger som en missbrukare. och min förmåga att se borts kanter och annat är borta.

kanske blir det lite extra roligt idag då?

presenter får jag och det är väll number one i guess. 

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards