Alla inlägg under februari 2008

Av nathalie åström - 4 februari 2008 17:53

en annan slutade tidigare eftersom allt arbete var färdigt och jag hade inget att förgylla dom sista timmarna med.

så drog på apotket sedan iväg och inhandla hår spray, som sedan gjorde att jag fick sitta som mest obekväm på bussen. låter som jag fick typ hår sprayen i rumpan heller så, men så är inte fallet, utan det skapa att jag fick sitta brevid en tjej/tant och ja ? sitta brevid någon är inte min sak.

men nu ska jag antingen sola eller krypa under täcke o se på tv. 

Av nathalie åström - 4 februari 2008 09:46

ibland undrar jag vad folk tänker med och varför dom vräker ut sig en mängd av sympati ?

är det endast för att dom ska få veta dom djupa hemligheterna, eller vill dom verkligen vara en del utav dina problem?



Av nathalie åström - 3 februari 2008 22:25

glömt berätta att den stora anmälan för att hyra lägenhet i nolby är gjord, jobb ansökningar är inne från alla håll o fler ska in,

men om någon är sugen på dela på en tvåa i nolby hojta till lite snabbt så blir det mer information då ! och håll inte på säg tilll om ni inte tar det på allvar :)  

Av nathalie åström - 3 februari 2008 17:34

nu brinner det....

Av nathalie åström - 3 februari 2008 01:47

inom dig finns en våg av känslor, vissa är positiva och vissa väldigt negativ, tyvär tar dom negativa oftast över dom positiva.

Man vet inte hur man ska övervinna detta, för att kunna njuta och kunna känna den njutning av livets vägar som fins.

vännerna runt om dig kollar på dig och säger allt ska bli bra?

du undrar hur dom kan veta det, och hur dom ens kan säga så till dig.

för vad vet dom, hur kan dom vara så säker på att allt ska lösa sig i bra banor.

Du kommer alltid att kunna skratta o le igen, men har verkligen smärtan försvunnit ur din kropp ?

kan du tänka tillbaks och tycka du själv var dum som mått som du mått.

Man vänder världen emot en själv, och ser inget bra i något,du blir otrevlig, tråkigt sällskap, du blir hon alla är irreterad och less på.

Men egentlien vill du inte vara så vrång och dum, utan du vill bara känna din kompis armar runt om dig och höra deras röst trösta dig, och visa dig att dom kommer finnas där för dig.

Inom mig finns mycket som vill ut,jag vill egentligen inte skriva ut på blogg om vad jag känner och tycker, och det tänker jag inte göra, jag tänker inte märka ut någon speciell.

Men folk tror man har det perfekt, idag fick jag höra av en väldigt närstående att han/hon tappat hoppet om mig.

hur det kändes vet jag inte, denna person är den som har velat fått mig bra, och den som mått mest dåligt av att se mig olycklig.

- Han som var din bästa vän han du älskade mesti världen, då du tänkte på hur en kille skulle vara tänkte du på honom, för han var den bästa, han lyssnade, han snackade och var alltid så snäll, visste alla dina dåliga och bra sidor.

du var inte kittlig men han visste vad han skulle göra för att du skulle as garva i panik, jo han var din store bror din dyrbaraste ägo del, men när någon sån här försvinner såförlorar du den viktigaste delen i dig själv.


ne tack D för stöd och förståelse :))


Av nathalie åström - 2 februari 2008 17:32

Min dag igår hade sina egna vägar och åskikter.

börjar med jag försover mig, på skolan fick jag plugga huvudet av mig, efter skolan hem duscha, ta bussen till stan där jag sedan missar buss ut till matfors, men innan har jag bestämt med kusin att dom ska hämta mig då dom far från ikea, men slutar med jag väntar på skjus till matfors, efter en timme kom den, så for dit vart fixad av carro vart grymt snyggt (Y)  i typ två timmarvar jag där. missar skjusen hem, och får sedan jaga bussen med bilen tsm med carro o henens mamma. kommer på den, och får vänta i navet på bussen till njurunda i en 20 min kvart över tio kom jag från stan, och for till kvissle där min kusin vänta, han skjusa ut mig till nina björk där jenny var,

vi varkvar där i en tre timmar ? sedan följde jag med hem till penny.


mm jävla kväll :)

men idag vaknade vi ochvid ett for vi med in till ikea, med jocke och Jeanette där vart det massa stop, och endast jocke som handla, kom hem för en timme sedan, och får se vad kvällen har med sig.

Av nathalie åström - 1 februari 2008 10:50

Idag har jag dragit till med en mäng olika inlägg på bloggen, detta inlägg blir berömelse till mig själv som idag har slutfört TRE UPPGIFTER.

jag har avklarat allt som skulle fixas och en av sveriges längsta debatt känns det som, den suger ap pung, och den handlar om tjejer som lägger ut utmanande bilder på sig själv.


jag bara väntar på resultatet där det kommer stå: det saknas en riktig ingres. IM SORRY

Av nathalie åström - 1 februari 2008 09:43

Det är första februari och jag fyller som sagt år den 12 februari, inser ni hur kort tid det är dit ?

och jag känner en vis glädje eftersom min kusin andreas kom med fina nyheter att han och sussie ska inhandla en egen present till mig, detta kom stort, eftersom min kära moster har vart den som skött paketen men nu har min kära kusin hamnat i vuxen stadiet och tycker att han ska ge mig en stor slagen present, jag skulle gissa på att sussie kommer slå till med att inhandla ett presentkort åt mig.


HAHA. kom på goa minnen sedan man var liten, och dessa minnen är med min kusin andreas,


minne ett "vi sitter i bilen och jag är en cirka 4 - 5 år gammal, andreas är väll en 5 - 6 år äldre, han lurar mig att det är SUPER gott med snor, och han petar sig i näsan och äter, jag gör detsamma, och alla i bilen skratta, jag förstår inte det roliga men jag forsätter, efter ett tag visar min kusin att han inte alls petar i näsan utan brevid. och ja ?! jag gjorde det aldrig mer igen.. "

Minne två "vi åker i en vattenbana på paradisbadet, och vi knocka skallar och mer eller mindre dödar varandra på denna tur."




Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards