Alla inlägg under februari 2008

Av nathalie åström - 9 februari 2008 12:45

ska man ens utala sig om igår?

hah fan jenny vart vilt igår ska du i mig veta! har lite och viska till dig :)

sry jag nte hängd med

 

 

i alla fall for jag och jenny iväg till katja ett tag sedan till martin sen tillbaks till katja hah, fuck, sedan for jenny och vi drack mer sedan slocknade man, sen i morse fick jag skjus hem av P haha, släkt middag ikväll och allt är kvar i min kropp.. 


haha gjorde dåligt val igår hahaha 

Av nathalie åström - 8 februari 2008 10:13

haft våran efterlängtade rast, köpte mig kex choklad och cola, medans carro inhandla yoghurt och banan !



Ja snart är det lunch eller om cirka om en timme det är tjock pankis! och jag och carro har väll mer eller mindre bestämt oss för att vråla i oss maten för täcka den hunger som rör sig. 

Av nathalie åström - 8 februari 2008 08:22

igår var en mysig dag men även en dödar dag.

skolan kan skjutas, eller skolan kan det.

och efterskolan fikade jag med Linnea, helt ok och mysigt.


idag ska jag göra, ja vad ska jag göra egentligen, det vet jag inte det får vi se.

Av nathalie åström - 6 februari 2008 20:43

vad har dagen innehållet?

jag vaknade imrse var vaken som ett svin, klädde på mig något tråkigt och gick till bussen.

väl på skolan arbetades det och sedan iväg på föreläsning. haräven sm:a en hel del :)

efterskolan ställde jag mig på in och väntade på bussen då kommer Natta.N var mysigt och träffa henne, eftersom vi även hade sms:a tidigare på dagen!

for hem stekte mig ett par goda potatis klyftor, och la mig i soffan då jag avr fördig kom min katt och la sig hos mig och vi somnade .

 

åt middag och vart sedan tv tittade, därefter en 30 min lång dusch tur sååå uppfriskande med finare ord!

 

nu väntar jag på fråga olle, och playboy programmet :)  

Av nathalie åström - 6 februari 2008 10:45

jag känner att det är en boll,
en stor jävla boll av kärlek som man liskom knycklar ihop sådär sen som blir skit jävla sten hård som man bara vill aksta in i dig,
det är som om att huvudet ska sprängas samtidigt som man står på jorden så vill man va kvar,
för samtidigt är det som en katapult som bara flyger i rymden, som en raket,
man är på väg dit-dit-dit-dit.
fan jag vet inte ens vad jag snackar om ens, förlåt, man skjuter sig själv i rymden,
och man vill bara vara där, i din rymd, som en konstig rymdraket som åker omkring,
jag vet inte vad jag snackar om längre,
jag är hellt sjuk i huvet, jag bara menar...
men jag är kär i dig.
 

Av nathalie åström - 6 februari 2008 09:41

den bara vrålar och vrålar, jag undrar när den ska sluta, det är cirka en timme och 50 min kvar innan jag kan mätta den med mat för att få den tyst.


det jag har insett är att det snart är helg, och jag har en hel del virke att använda.

vart och med vilka jag får använda det med vet jag inte än.

Av nathalie åström - 5 februari 2008 10:40

har gjort mina två alternativ till webb designe men valde en utav dom som vi sedan ska stolt visa upp för bitte.


ja det är ju gjort nu och nu sitter jag och inte gör något alls, eller sitter och snackar med seg markus, och har nu idag insett killen är rik, det är ju synd han bor neråt i landet.


har en huvudvärk som talar för sig själv och jag undrar om det är mat brist eller kanske något annat som spökar omkring i min kropp?

idag är ialla fall Caroline och Louise inte här, så det blir jag och Amanda på lunchen i guess

Av nathalie åström - 4 februari 2008 20:37

jag ska bara säga, nu har en ny svart taxi till mig kommit till stan. Jenny har kört så ropar och hojtar GRATTIS GRATTIS!! för det är väll vad hon förtjänar idag.


gjorde dessutom om mina ansökningar om lägenhet idag eftersom jag glömt nummer tidigare. sedan har jag även skicka in ansökingar till två andra jobb :))

nu väntas det på svar från alla olika håll.

och eftersom min bror snart flyttar kanske så blir det nytt rum åt mig, så ska försöka flörta åt mig en dubbel säng från ikea:D  

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards