Alla inlägg under december 2007

Av nathalie åström - 31 december 2007 11:15


vaknade imorse och kände den hals värk jag fått efter att vart i mjällom där mer eller mindre dom flesta var smått förkylda.

jag är nu en av dom, men tänker inleda året med den och hoppas den inte bestämmer sig för att följa med tolv månader till.


ska i allafall fira 12 slaget tillsammans med Sofie och hennes vänner skala, men jag har med tagit ida också som jag lovat för veckor sedan att hon skulle få vara med mig om hon var hemma på nyår..


ska i alla fall idag till Jenny och dela upp nyårs drickandet, och sedan blir det hem och fixa i ordning sig, vid 6 tiden tar vi bussen in till stan där jag får mötas utav sofie så jag hittar hem till flickan.



keep contact 070 39 33 781 


Av nathalie åström - 30 december 2007 18:11

städa mitt rum för några dagar sedan, och igår då jag kom hem vardet renare än ett sjukhus, nu är det tillbask till gamla vanliga sopptipp här inne och jag tror jag börjar grina, när ska det hållas städat ?


ska även he in det gamla nitendo i mitt rum så jag ska kunna sitta och små spela super mario, hela natta lång.


någon som kan komma och klia min rygg inatt tills jag somnar ?

Av nathalie åström - 30 december 2007 17:08

vart lite sent igår, gick och la mig vid halv fem. och vaknade imorse vid elva, fixa sällskap till stanoch for in köpte två tröjor sen for vi till birsta..

runt tre tiden for vi tillbaks till stan och jag drog och fixade nyårs drickandet!

tro jag inte gått så långt på länge!

även första gången jag hade tur med lokalsinnet faktist stolt!!


nu är jag hemma och försöker få tag på carro :)

Av nathalie åström - 30 december 2007 02:08

imrogon blir det stan inräknat massa kläder!

på måndag är det nyår och jag tror det kan bli rätt lyckat! (Y)


haha who knows. do you

gonnabe nice this week boy.

Av nathalie åström - 29 december 2007 14:51

Som sagt for på stan med fin folket, och vart medbjuden till mjällom på samam gång, så visst jag följde med, trängdes i baksäte, men med mobilen i handen så mådde jag bra.

Så väll där åt vi och såg på tv mesta tiden, var väll riktigt mysigt enligt mig,

vi var en massa ungdommar och ja det var inte helt fel.

nog för att jag var mest aktiv med att messa.


Ja idag väktes vi först av sonjas moster sedan av sonjas mamma.

så vi klev upp skippa frukosten och gick omkring, eller jag lekte svans till sonja..


vi for runt kvart över 12 och jag var hemma vid halv 3 :))

haft det riktigt bra där, och nu har man tacka och sagt hejdå till dom..

ikväll blir det fin middag och ida ska följa med!


imorgon ska jag nog ta mig till stan och handla

Av nathalie åström - 27 december 2007 10:45

alltså du klagara och funderar vad du gör fel. jo ska berätta du gör allt fel nästan.

du kan få mig att bli irreterad och arg på en sekund, du nästan söker dig till att göra en sur, jag tror till och med det är dit fel till att jag super.


det är även dit fel för att jag vill flytta.


alla säger att du är ju snäll och du menar inge illa.

men då har dom inte varit med då har dom faktist inte det och då ska man hålla käften för ni vet inte

Av nathalie åström - 27 december 2007 10:30

Här kommer en till god nyhet som vi ska dela med oss till allt gott folk.

ida är hemma på nyår, så hon ska jag släpa med mig lite här och  var, hon kommer hata mig så, för antar att jag kommer flyga från t ex granloholm till bredsand sen där ifrån till stan och sedan till njurunda.

typ så :))

Av nathalie åström - 27 december 2007 10:17

Ska snart börja med att fixa mig och försöka ligga i lite så jag kan se ut som någolunda folk, hur det blir vet vi inte förrens resultatet är fixat.

var meningen jag skulle på stan idag med erik mamma o lena, men måste dissa :/, ska träffa sonja och dom igen och gå med dom ist.

men erik förstår  nog, vi kan träffas imorn.


och idag är jag bjuden på middag! så nöjd, vi ska äta tacos och jag höjjer tummen blir nog gott det !



Du ljuger för dig själv för att andra ska tro på dom ord du säger.

Livet leker, men du hänger inte med, du förstår inte vad som händer.

men nån dag kommer även du/jag förstå vad som händer.

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards