Alla inlägg den 19 december 2007

Av nathalie åström - 19 december 2007 20:32

HO - HO

det pirra i kroppen.


och jag saknar dig så mycket, hur ska vi uttrycka detta då?

Av nathalie åström - 19 december 2007 20:28

Oh, vilket lugn det var.

Nu har jag tagit ett mästar bad, med film, jag vet ni vill veta vad jag kollade på, jag såg "på smällen" och så tog jag med juice, o lusse bullar upp.


råder ett tappa upp ett bad med skum och sätt er ner, och fundera på allt, ger en riktigt skön stund och du blir som ny igen då du kommer upp



Saknar dig<3

Av nathalie åström - 19 december 2007 18:19

som sagt känner mig som en en zombie.

idag på programmhanteringen kunde jag endast hålla mig vaken dom två första timmarna, när sista timmen var kommen så lägger jag ner mitt tunga huvud på armarna och somnar in i en sömn, vaknade och somnda om och om igen, så på lunchen följde jag med Carro till sjukhuset sedan for jag hem, kom hem fikade och skulle på birsta med mamma, vart en massa bil sittande och ingen birsta, fast fick äta på donken, och det var ett nöje i sig.


och ursäkta carro men hur seg är karln du är med?

40 min inne på en mack för att köpa tuggummi..

kan hoppas du ringer mig senare, eftersom vi inte kommer ses på några dagar :)


Snart ska jag tappa upp ett bad med skum, och sedan ta den bärbara datorn och stoppa i en film i den och sätta den vid toan så blir det bad med en film.

låter det inte mysigt?

Funderar om jag ska springa och sola först också, tänkte checka med Sofia men hon var inte inne på msn och är antagligen rätt upptagen då :))

Av nathalie åström - 19 december 2007 09:46

Nu är det klart jag tar ut mitt jul lov på torsdag, känns skönt.

kanske ska man köra på julklapps köp då, och en peppning för helgen då jag har bestämt mig för att det ska bli full fart, och kalas!


idag har vi suttit med en konstig magkänsla och jag kan inte förstå att det är över, jag har inte riktigt insett att det är slut, utan det är bara som om vi inte träffats på grund av lite tid.

 Har ett par super skämt, som jag mer än gärna skulle skicka till dig via sms. men hur fel blir inte det då..

så jag får njuta åt dom själv.

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards