Alla inlägg den 22 december 2007

Av nathalie åström - 22 december 2007 14:02

idag har jag stress duschat, och när jag var klar med ringer sonja och säge rdom är påväg så vart på med kläder samt smink och sedan välkommna dom !

dom var här, vi kollade på huset och sedan gosade dom / vi med spike, innan vi satt oss ner och fikade lite, efter en stund ville gary upp på hembyggsgården så vi gick dit, tro nog Sonja halkade sig mest upp för backen.

var där uppe en fem minuter och vandra hem sedan igen, kom in och mamma knäppte kort. sedan åkte dom hem..

Det var mitt fin besök jag fick så där till juletiderna, nu ska jag snart iväg till Jenny :))


Av nathalie åström - 22 december 2007 11:20

Just give me a chance to hold on
Just give me something to hold onto

Av nathalie åström - 22 december 2007 11:15

Det är nu lördag morgon, och imorse vaknade jag av panik då alarmet på mobilen gick, tror jag rev hela rummet då jag letade efter mobilen som hade ramlar under sängen.


Då jag var på bena så började jag små städa i rummet, och sedan satt jag mig här där jag även fastna, fast måste gå och duscha och städa det sista i rummet typ snart.

Och varför denna energi läggs ner så här på morgonen är för att Sonja, Joakim och Gary ska komma förbi runt 1 -2 och jag måste ju vara redo.


Ikväll ska man iallafall vara med Jenny. vivis och Nina, ska bli en riktigt rolig kväll hoppas jag och tror jag.

Kommer försöka vara anti dig, men hur jag klarar det är en bra fråga.



Av nathalie åström - 22 december 2007 01:26

min första jullovs dag spenderade jag hemma hos Jenny där vi, kanske mer eller mindre firade detta jullov, nog för att det inte var syftet, men för att låta lite fin i kanten så påstår jag det nu.

Jag sov som sagt över där, vaknade imorse utav alarmet på mobilen klockan var halv tio och vi bestämde att en kvart till blir bra, somnade om och vaknade igen.

Vi tog på oss skor, och vandra in huset där det fikades efter det sminkade vi oss och vandra ner till bussen, skulle nämligen till stan

Gick med Jenny en timme kanske, sedan rörde hon sig bort och jag gick o träffa Caroline, vi hade nämligen bestämt att här skulle det bytas julklapp, vi slog till stort och bestämde oss för att göra det på ica.

så dit gick vi och satt oss, bytte present,

och nog vart hon nöjd över sin dirty duck allt!!

och jag vart något glad då jag fick dessa örhängen hon precis inhandlat åt mig, vi små pratade sedan drog hon till sin buss, och jag gick iväg på stan med andrea..

vi träffade Sofia och hon gick med oss mys.


Wiho köpt julklapp till pappa, han ska få boken mitt liv som bert ! klockren

Sedan hade alle fixat till mamma.


Som sagt, jag for hem runt klockan fyra, kom hem bytte om och for på icke med mamma o pappa, hihi jag fick, jeans, shorta, och halsduk.


Kom hem kanske vid kvart över nio, sprang in och hämtade en film och for hem till andrea där jag nu vart hela kvällen och titta på den lilla filmen!


Nä nu är jag hemma och är meningen jag ska städa mitt rum eftersom Sonja, Joakim och Gary kommer förbi imorgon!

så blir tidig uppgång imorgon, för ska duscha o fixa mig, för efter det blir det Jenny.

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards