Alla inlägg den 6 december 2007

Av nathalie åström - 6 december 2007 20:09

Okej, idag har vart en likadan dag som igår, men när jag idag gick ner för en brant, och hal backe, så mötte jag inte en människa men när jag väll gör det och är precis brevid så halkar jag till och är på gränsen till att ramla på rumpan, Pinsamt tänkte jag men inte nog med det, jag ger även ett ljud då jag håller på slå rumpen som lät ungefär "WOHO!"


Nej det var en aning pinsamt och jag trippade bort snabbt men säkert


Nu är jag hemma och har äte pommes och nuggets. ska säga det var gott. men råkade som vanligt göra portion för 5 stycken, och jag åt upp en femtedel kanske.


imrogon är det fredag, och jag ska troligtvis vara med carro,

blir att ta det lugnt är det tänkt, och på lördag  vet jag inte vad som händer.

joakim kommer inte vara hemma i helgen så får inte träffa honom förrens nästa vecka, var sjuk länge sedan sen sist nu! saknar go fisen nu!

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards