Alla inlägg den 1 december 2007

Av nathalie åström - 1 december 2007 23:26

Fredag:


började med att jag for in till stan för att sedan fara till granloholm och fixa dricka sedan möta upp carro o sofie, men då träffade jag Rille på navet o han hängde med och köpte sig en flaska.


efter det träffade vi dom och tog bussen till stan, då drog jag, carro o sofie till subway, carro käkade, och vi köpte två muggar.

Tog där efter bussen till bredsand för att gå på fest, men polisen var där och förstörde. så carro o sofie samt david drog, jag gick till elin ellen och en till tjej och smörade in mig där så jag skulle ha några vänner, vi kom in på festen efter ett tag ochdet var full fart igen.

jag vart väll redigt full och, det hände en massa, men jag tycker slutet var bäst då jag var som mest borta och hade ingen kompis, ingen skjus hem heller så låg o halv sov i köket samt mådde illa. så kom rille o hjälpte mig med det mesta. sedan skulle vi dra till bussen och jag skulle åka till kvissle ?!

när vi står vid bussen ringer joakim, och han ska komma o hämta mig tillsammans med micke.

så jag gick till tempo för att vänta men vart trött o ville lägga mig o sova, och det gjorde jag också!


så när joakim och micke kommer så säger dom så här


Micke: är det där hon ?

Joakim: Fan det är det ju.


så hade jag legat där och sett ut som en lodis i mina sämsta dar.. nä det fick jag inte göra om,.



vi kom hem och vi somnade,i morse kom kim hit och sedan drog jag till bussen för att komma till öppter hus på skolan, träffade carro, och vi tog fart mot skolan, väl där gick vi runt skämta och vart extremt bra vän med Linus i tvåan. mycket rolig om jag ska uttrycka mig väl!

runt kvart över tre for jag hem och sedan ringde joakim jaggjorde mig klar och for hit.

när jag kommer hit så sätter vi oss i skrubben o snackar, för joakim tycker det är mysigt där inne! :)) han ligger o sover där nu med!


Linus kom över hit till och med han tyckte mitt hår var knullruffs, så han satt sig o kamma mitt hår, så nu är det fint! han vill även klippa mig gratis bara för attdet är så hemskt haha!

tackar säger jag!


sedan kom back också! :)) men ungefär då somnade jocke o där ligger han nu, dom har farit och jag sitter här.. så vad säger ni ska vi väcka han ?

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards