Alla inlägg under maj 2008

Av nathalie åström - 28 maj 2008 08:23

godmorgon gott folk.

återigen morgon och jag är inte så farligt trött och det är ju skönt, idag blir det förhoppningsvis en bra dag, trotts denna redovisning som jag och stina får köra.


idag ska gosen och daniel in till stan, ochdå kanske man har turen och möter dom då vi ska se på mössmottagningen.

men det får vi se hur det går med.

sedan ska man kanske snacka med sofie och kanske bestämma att träffa hon, skulle ju inte sitta hel fel, var ett bra tag, och tror nog att vi har en hel del och snacka om, kunde inte säga så mycket i telefon igår då hon ringde.


nothing can explain my feelings.



Av nathalie åström - 27 maj 2008 09:37

tisdag morgon men känns som en måndag.

 men somnade igår runt nio - tio och skönt var det, men kändes som jag sov en timme!

aja, är nu på skolan och visade sig jag hade lite uppgifter på svenskan att göra, störande blir irreterade.


och ingen redovisning blir gjord eller attans kuk balle.

vad händer idag ? no idé

men sådant löser sig alltid.


sedan ska jag klämma ur mig, tycker synd om jenny som glömt sin plånbok på något ställe, vart den är vet vi inte, men borta är den och det suger kuk :/

förhoppnings vis löser det sig snabbt.


Av nathalie åström - 26 maj 2008 12:32

har inte uppdatera så himla bra, men i lördags var jag med jenny, erika och andre, men sedan vart jenny en aning full och efter en del sång och energi från hon så la hon sig och sov, och erika och andre skjusa mig till morot, där jag skulle träffa berglund, och direkt då jag kom for vi vidare till jocke, han jag berglund och natta.


där sög det, men jag hade det mys med berglund ändå.

men runt 2 kom pappa o hämta mig o jag la mig och sov


igår efter att ha gratta mamma på morsdag for jag till daniel där jenny var.

minns inte vad vi gjorde, elle hon dammsög, ocosv. sedan kom erika, och jag gick hem o åt, sedan hämta dom mig så for vi på biteline och dom åt lite middag, fick två pizza bitar av erika, och det var riktigt gott.


efter vi vart där skjusade erika hem mig och jenny till daniel och vi kolla på tv sedan for vi på ica, och träffade där på berglund..

resten av kvällen titta vi på tv sedan for jag hem.



idag har jag haft nationella matta del 2 och det dög väll, vart ett helt papper med fel svar :)

sedan snacka jag med bitte och hon sa att jag kunde fara hemför jag låg bra till.

så lycka till mig, snart ska jag på birsta med carro, och senare kanske träffa jenny o erika där med ! mys

Av nathalie åström - 23 maj 2008 13:42

jag trodde man skulle få en rätt mogen klass då man började i gymnasiet, men ack så fel jag har.

denna klass har ingen orning på sig själv, dom flyger fram och tillbaks , och munnarna är inte tysta.


snart är det dags för mig och resten av min grupp och kolla på äckel kryp, vi består utav ett gäng på  mig, angelika, johanna, thillberg, hill kim, crillo, magnus och dan, inte nog med det så har vi alla dessa killar som har problem med koncentrationen!

men nog ha rvi tur, får till och med sluta 30 min tidigare. myys


etfer middagen idag far jag till bommen och umgås och får se om jag drar med dom eller nån annanstans., ska väll försöka få träffa gosen ikväll.

fan inte setts sedan i lördags KATTASTROF!

Av nathalie åström - 23 maj 2008 10:49

godmorgon.

vvilken morgon!

vaknade i god tid i morse, och gjorde mig kalr, men klädsen vart inte så positiv.

kom till skolan och typiskt var caroline sjuk, så vi slapp redovisa

sedan på rasten snackade jag med jonna som hade en tuff tid just nu.


nu sitter jag här och min mage vrålar efter mat, så jag håller tummen upp för god mat idag.

men har ett till bekymmer vad ska man göra ikväll?

slka besöka jenny och erika ett tag, sedan om jag hänger med dom vet jag inte, och annars i dont have any ide.

Av nathalie åström - 22 maj 2008 22:49

hänt idag?

jo försvo mig i morse och tog en senare buss in, då ajg kom till skolan hade vi matte och det vart inte mkt gjort utan satt i tysthet sköönt .

sedan där efter bar det av till lunchen och sedan byta om för ett idrotts pass som jag var allmänt lat och oangagerad i!

men men efter ksola nfor jag direkt hem till jenny, där vivis även höll hus, vi små diskuterade, sedan inledes en gång utav att hitta bil nycklar så vi kunde fara ner på kvissleby och äta glasss..

men men tiden gick och vi fann dom =D

så for på maries cafe köpte glass och satt oss på bänk, visst låter det mysigt men dte var kallt ute.


så efter nån 30 min elelr så for vi till kubal och hämtade jennys moder, och for sedan eh mtill jenny again,  låg och sovi bilen haha.

satt jag och jenny beslöt oss för o sova ett tag då vi kom hem till henne o det gjorde vi, men förs kom hennes bror in o frågade om jenny skulle ha mat så då vakna vi , men då vi höll p åsomna om ringde hennes mobil, men sedan tänkte vi NU  får vi sova men då ringde frida o max och dom var strax vid jenny för o hämta oss.

då vi kommer till bilen sitter även fröken vivis där..

glatt for vi till bommengrillen och käkade mat och sedan for vi på en spännande road trip i juniskär, ps andrea jag såg dit hus, och din pappa...


klockan närma sig sju och jag och jenny for till llägenheten titta på ica sedan vandra vi på ica, och köpte popcorn, så vi kunde gotta oss till lyxfällan, det var riktigt spännande må ja säga!


men vid halv tio gick jag och då jag är på brn ser jag en gbbe på andra sidan som glor på mig, och så  ställde han sig bakom träden så ringde mamma så hon fick snacka med mig, ochdå jag gick förbi han så glodde han as mkt och tog på sig hanskar men då jag hade hunnit förbi tog han av dom igen :S


aja rädd var jag och började tänka på gubben som ahde gått o smygit där för ett år sedan. min bror var ju sött och beskyddande och mötte upp mig vid bussen en gång med cykel, och hellt på egen vilja , sweet


nej nu ska jag sova have a nice , night :)

Av nathalie åström - 21 maj 2008 14:24

har inte skrivit mycket idag men nu kommer ett inlägg ägnat åt er alla. började skolan med matte provet, och det gick apa !

sedan hade vi lång rast till ahlv ett o då kom även carro nu har vi programhantering och jag håler på fixar massa reklam skit till ett företag så himla kul....


efter skolan blire jenny och svulla :)

Av nathalie åström - 20 maj 2008 22:44

jaha vad hände idag, somnade i soffan och där efter vart det en middag, cirka 60 min senare gick jag promenad med ida, och vi mötte hennes vänner osv. men då jenny ringde gick jag o mötte hon o vi drog till lägenheten där vi la oss i soffan och tittade på tv :) real nice.

gick o mötte ida i trappupgången eftersom hon var i samma byggnad som mig och vi vandra hem igenm, nu har jag fikat och ska snart sova :)


höh fick sms från gosen förut, och det var riktigt goa sms! you should now ;)  och är väll nöjd för det eftersom jag trodde inte han var i sverige igen förrens imorgon, men tänker ta mod o skicka godnatt :)



men godnatt på er med !! imorgon är det nattionela, så önksa mig lycka till.

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards