Alla inlägg den 13 maj 2008

Av nathalie åström - 13 maj 2008 13:33

har suttit och kollat på svullo, och har väll skrattat en aning inombords eftersom jag inte vill framstå som en idiot som sitter och fnittra och skratta för sig själv där i ett hörn.



fick även ett sms, som var rätt nice, men visade sig att jag inte var ensam om att ha fått det haha =D


har ju rast nu, väntar på carro som är på ica och handlar en sport lunch till mgi och något till henne själv.

sedan efter rasten ska jobbet om zoovillage forsätta! intresant.

Av nathalie åström - 13 maj 2008 10:27

är det någon som vill ta över alla turkar från turkiet som addar mig dom är cirka 25 + och är alla singel, dom kan kanppt engelska och har ett störande beteende, blockar du dom, addar dom om dig.

det är bara kommentera så ska ni få deras msn, och för er som vill se dom runka gör dom det säkert för er!


Aja idag är det tisdag, och ska väll hem efter skolan, om jag inte löser mitt problem o kommer till gosen.

men annars ska jag bara vara hemma, andas och vila mig, för att sedan äta middag och gå på en promenad nere vid ljungan.

och har ni lust kan ni ju hojta så kan ni nog få sällskapa! blir så där tomt ibland!


jag vet inte nu vad jag ska vräka ut på dessa sista rader så jag avslutar inlägget här och återkommer senare.

Av nathalie åström - 13 maj 2008 08:22

godmorgon

jaha vaknade med sms och missade samtal.

det var en trevlig start, att folk har velat ha tag på mig.



Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards