Alla inlägg den 15 maj 2008

Av nathalie åström - 15 maj 2008 22:27

så där nuu  är dagenöver, och snart dag för mig att krypa ner under mitt tunna men sköna täcke!


har hunnit med att träffa erika och jenny som tog upp mig i bommen o skjusa mig till minneslunden typ.

sedan träffade jag där ida, som jag sedan vandra hem med :)

då jag kom hem gjorde jag mig mackor en till imorgon och en som jag smaska i mig direkt!

sedan prata jag med mamma o pappa och bestämde blir sova borta imorgon med berglund o hans vänner om jag så får för hon som ägde stugan vi skulle vara i. men förhoppningsvis, annars hittar jag några andra trevligheter o göra.


hur som hellst, vet inte om jag kommer hinna blogga imorogn, är en data fri dag på skolan imorgon, och sedan sa berglund att dom nog kommer åka ut tidigt så då kommer jag kanske inte hinna hem utan blir byta om på skolan och fixa sig!

men men återstår och se! hare gött har med mobilen :)

Av nathalie åström - 15 maj 2008 16:48

vad har hänt idag?

jo jag vaknade tidigt imorse och var inte alls trött, men att hitta kläder var en annan femma.

men väl på skolan hade vi matte och jag jobbade väll inte så där jätte flitigt.

nog för att det är svårt med en hill, thillberg och dan i rummet.


på lunchen var det spya så jag åt macka :)

där efter bar det av och hade idrott la cross?tro jag det hette, det var väll halvt krångligt men funkade som idrotts pass.


kom hem runt halv tre och sedan för ett tag sedan var jag ut på promenad med mamma, hon bara ville med mig, så kom på då kan jag smöra om att få följa med berglund imorgon också! KANON....

hur det gick med det vet jag inte, men har ju en pappa som är väldigt duktig på använda ordet NEJ,.

men tycker mina päron kan andas jag ska ju inte dricka denna helg :)  

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards