Alla inlägg den 17 maj 2008

Av nathalie åström - 17 maj 2008 18:48

CRUSSSSSSING IKVÄLLL :) (D)

Av nathalie åström - 17 maj 2008 18:41

igår vart det ju fel på allas telefoner gick icke o ringa samt sms.a jag fattade int eförst att det var för alal så jag låg och höll på bryta ihop i huset, mendå vi åt våran goda pizza till middag fick jag sms från berglund som innehöll "nu funkar det igen" och lyckan spred sig, ahr inte känt mig så glad på länge.


aja jag for till berglund och han o jag loda lite , spela gta och ha nfixa med högtalare haha! gos han bara förstörde mer när han rörde.

men vi fick nog och ringde bror som fick hämta oss så for vi till kid o kenny där var kid och nån tjeje till dom drack vin, och vi sällskpade med lite öl, och kvällen vart god,. kom några fler människor jag inte kände, men dom for så småningom, och jag , kid o berglund var helt slut.

vi bestämde oss då för att bädda upp soffan till mig o berglund .

haha och dum berglund sa att jag fick soa innerst, men tror han ångra sig då han insåg han hade en 5 cm dyna och jag typ 30 cm . :)


ja vi låg o prata och kunde då aldrig somna fast vi var trött. vi till och med tog täcke runt om oss, jag med mitt hjärte täcke och han med sitt indiska täcke som vi kallade det.


aja vid 6 somnade vi, och vaknade lite då och då, men runt 11 .- 12 så klev vi upp o då stog kid o gjorde sås :) den svar smasken.

så lite senare servera hon kyckling, ris och gåsås!


vi snackade och hade mys, och sedan slog vi igång supermario 3, och nog ägde vi allt. men feg berglund gav upp o satt och läste medans hon och jag krångla med vatten bana! haha


men klockan ticka o vart nått vid 5 och då skulle kenny fara o jobba så han skjusa hem mig, och berglund hem till han.

nu harjag stressa o gjort mig klar för lät som på berglund att han var på väg!! hah a

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards