Alla inlägg den 16 maj 2008

Av nathalie åström - 16 maj 2008 16:30

okej vi hade ju en natur dag idag på natyrkunskapen var nämligen vid sticksjön :)

där vi fick gå fråge slinga om fåglar, testa o hitta äckel djur i vattne! och gå i skogen.

jag hamnade i grupp med lollo, thillberg, dan, amanda  och stina.

i våran grupp var vi väl lhalvt flitiga och var väll lite seg men vi klarade väll allt hyfsat galant, förutom slingan då vi var som stensäkra på första frågan som var  - vilken fågel? ledtråd agda !

 jag vråla direkt aa det är en svan från disney osv. och alla höll med och vi verkligen var sten säkra. men självklart var en höna!


aja vi kom till baks till skolan vid 11 och sedan hade vi lång rast till ett då jag ahde omprov o dom andra bara ta igen tid :)

provet gick skit likaså lektionen, den var dryg men innehöll ändå mkt skratt.


kom hem runt halv fyra och har nu sduscha och sminka mig :)

nice, nu vänta jag på berglund ska säga att jag fick följa med för hon osm äger stugan !

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards