Alla inlägg den 14 maj 2008

Av nathalie åström - 14 maj 2008 21:44

jaha vad ska man säga?

tänkte gå en promenad idag, men vart ensam så mkt så satt mig på altanen endast.

men imorgon då jävlar!


aa vad har jag mer gjort, jo kollat på det mamma spela in åt mig igår, sedan duschat och ätit mängder.


Nej nu ska jag snart lägga mig i sängen med en igång slagen film :)


Av nathalie åström - 14 maj 2008 13:02

okej tänkte testa med lite ny design på bloggen!

hur dålig den vart det vet jag inte, men den duger nog för ett tag i alla fall.


aa snart ska vi ha tävling i våra askar, och jag sitter med skamen runt mig och ska snart sälja ut min "vackra ask" den är orange, med användning av en bild från mappen exempel bilder.

mmm

tråkigt nog är det en tävling o jag kommer förlora, och den som kommer vinna är johanna och det vet vi aldrig !

Av nathalie åström - 14 maj 2008 10:17

okej jag har tråkigt, och är trött o aggressiv idag, kan nog bero på den dåliga starten som kom imorse.

och inte känner jag suget för att komma hem heller!

nej skulle jag lika gärna kunna skippa. men ska nog ta modet i handen och klä på mig lite mer och gå en promenad så slipper jag visa mig så mycket.

MEN något roligt har jag i huvudet

igår då jag och berglund gick hemmåt, så sa han att han kan komma och följa med mig på en av mina skogs promenader något, och det gillar vi allt.

mm det var uppmuntrande o tänka på.



berglund - ska du ha en ?

nathalie - (med en darrande röst, och en svag feg ton, och en kudde i knäet,) okej kan ta en

berglund - HAHA

Av nathalie åström - 14 maj 2008 08:16

vad gjorde jag igår?

jo det ska jag svara på.

var ute o gick vid vägen och jenny far förbi mig, hon stannar och frågar om jag inte ska med på willys med hon och daniel.

visst tänkte jag och vi for o hämta daniel sedan vart det road trip!

först på willys sedan till ett annat ställe o där ifrån till ett annat!


men men som sagt så bjöd dom med mig hem.

daniel lagade middag, potatisgratäng och köttbullar, vart riktigt gott :)

sedan begav vi oss till tv rummet.

jag satt mig i en ensam liten tvåa till soffa och jenny o daniel i den stora men dom tog inte upp så mkt plats av den ändå! :)

senare ringde det på dörren o jag fick äran, nog för att han visste vem som stod där.

och vet ni vem det var ?

jo det var berglund =D

han var snäll och fyllde upp en del av soffan med mig..


vi gjorde inte så mycket vi spelade tv spel, eller daniel o berglund spelade.

jag och jenny roade oss själva och skicka sms till varandra och där efter gav ut skratt som gav misstänktsamma ögon!

men men vi lessna och gick till köket där vi spelade kort, och jag vann hela tiden.


men men vi lessna igen och gick tillbaks till vardagsrummet, denna gång stanna vi med.

men tiden gick o klockan vart runt halv elva, och jag berglund bestämde vi nu skulle gå hem, eller jag skulle gå till klockis och han skulle gå så långt han hann innan bussen kom.


otroligt nog han hann ända till klockaberget :)


Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards