Alla inlägg den 3 maj 2008

Av nathalie åström - 3 maj 2008 18:18

gårdagen slutade bra hade roligt som attans.

for till jenny satt där och leta något, sedan kom frida och vivis.

men det slutade med att dom skjusa oss till knekt. där var vi bara ett par få i början - jag, nathalie, jenny, berglund, håkan?, knekt och goemma.

vi skrattade och hade oss rigtigt roligt.

till slut kom en heldrös men dom varade inte länge dom drog till porten längre bort, och var meningen jag knekt, jenny, purre, och berglund skulle dit med, men vi glömde bort oss :s


jenny låg och sov men var nog lika bra i hennes lag då.

och ja du hur ska jag uttrycka mig, odräglig vart man och kaxig.

minns hur purre lyfte upp mig i luften haha.

hur som hellst.

purre försvann och jag, berglund o knekt tog några glas sedan förlorade vi knekt, så jag och berglund beslöt oss för prommis!

så gick runt bommen, och vad får vi se, jo en groda! men självklart sparka han den så de nflög, och sedan fick jag nå cp ryck o klappa äcklet hahaha.

mm det gillade inte berglund i think!

men vi forsatte i glada miner, och gick iväg för och gunga.

det var väll inte så lyckat berglund ramla av gungan hah.

så vi beslöt oss för gå tillbaks.

och då var det bara vi vankan och jag minns inget.

vaknade i soffan där iaf haha myyys


sedan idag då har ju jag och berglund skojja på tills jenny o knekt vakna för då vart de galnare.

men hade min höjdpunkt då jag sa  till grann tanten "greta 97" och gå oc lägga sig, tydligen tyckte berglund det var hysterisk kul.

så vi gick in o han garva, det var massa film snuttar sedan for jag hem i en 15 min sedan gick jag och mötte sären på grillen.

vi käkade sedan gick vi på ica o där efter tillbaks till knekt där vi såg på tv.

fast kände mig utslagen i soffan faktist!

men tur nog hade mig en kudde och en brahuvud pall :)



NO  nu ska jag möta jenny sedan tillbaks till ollonen hos knekt se ya blir crusing ikväll

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards