Alla inlägg under juli 2007

Av nathalie åström - 29 juli 2007 15:33

sitter fortfarande kvar där han parkerade mig, han for och jobbade för 35 min sedan, och jag ska snart bege mig mot vadnrarhemmet kronan, så kommer han dit då han slutar,

 oh., ska få handla lite food till mig själv innan vi far dit.

till markus har jag ingen aning?! haha.


äh, köper ngt han kan få smaka av! så snäll är jag.

aa ni får såå gärna höra av er. o träffar ni bror min tvinga han o ringa mig!

070 3933781


kommer nog inte blogga nått mera, eftersom det finns nog ingen dator på kronan?!


ha det bra allihopa!  puss

Av nathalie åström - 29 juli 2007 14:13

ja nu sitter man i luleå hos markus, och ska klcokan 5 få skjus av hans mamma till ett vandrarhem, och sedan kommer markus dit då han slutar,  men RING MIG!!! ikväll fram till 9 eller imorgon på dagen kommer vara ensam. ellerk ommer vara det hela vekcan, han kommer jobba på dagrana så ge mig sällskap :D


aja ha det gött.



Av nathalie åström - 28 juli 2007 09:50

klockan är nu 09.50 och jag ska snart duscha sedan runt 11-12 far jag in till stan och köper, skor sedan bär det av till Luleå. och kommer sitta på bussen från kl.14 till 22.20 så sms,a eller ring.

070 3933781


aja, kommer sakna er, ha det bra

AndreaLundström, SofiaHellsén, IdaÅkebrand,

LinnéaEngberg, ErikÅberg.


kommer hem runt den 7-9 agusti tror jag.

men håll koll på bloggen ändå, kommer  finnas chans att jag får sitta.


Av nathalie åström - 28 juli 2007 00:17


The smile on your face lets me know that you need me
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall
You say it best ....when you say nothing at all


har nu förstått varför jag tog det så illa vid när det här händeo ch varför jag inte förlåter dig direkt.

det är för att jag trodde du var anorlunda, visst du har bettet dig konstigt annars också, men då har du bett om ursäkt och förklarat dig, du har litat på mig och berätta om du har mått dåligt, och jag har förståt att du skulle aldrig skada mig med flit..

Men den här gången var det en aning annorlunda, du vart väldigt konstig och när jag entligen fick kontakt med dig så sa du inget förlåt eller förklaring på det hela, istället var du posetiv medans jag var negativ, i mina ögon var det sött, men jag ville inte visa att jag tyckte det, där satt du och gjorde figurer efter varje mening medans jag inte gjorde det, då det brukar vara jag som gör det hela tidne och du lite då och då, och mest där det passar in.



aja, nog om det.

bara hålla tummarna och hoppas på en förklaring nån dag framöver.


och justdet, min bror, värkar inte komma hem och säga hejdå, kan ju säga det är ganska surt, kommer vara borta i nästan 2 veckor, och han sover borta. illa pinkat av dig alexander, men får väll säga det här, kommer sakna dig, och ha det bra!

Av nathalie åström - 27 juli 2007 20:00

dom här dagarnas bravader har löst sig och allt är en smutta bättre. ska icke på stå att jag har "förlåte" dig tillräkligt än.

du var bra söt med dina smileysar, men känns ändå som om att det inte förklarar tillräkligt.


men du kommer antagligen få mig att falla pladask för dig när vi träffas,

jag och mina vänner vet alla hur det kommer sluta.


jag är förkyld och jävlig men det ska inte stoppa mig, jag far upp!!

det är det inga protester.




Av nathalie åström - 27 juli 2007 11:18

Nu vet jag ingenting längre, min hjärna är allmänt förvirrad och jag vet inte vad jag ska göra, och jag kan inte längre ta egna beslut.

sedan, jag vet inte om jag ska grina eller skratta.

känner migså inihelvete besviken, förstår inte vad som händer, det är nu inte längre samma människa jag "pratar" med.

tänker dock inte säga något till mamma och pappa,  för då kommer vi inte få träffats något mer, och du kommer bli illa omtyckt utav dom.

så nog ska jag hålla din heder lite öppen iaf.


allt är så konstigt, en kompis ord hjälper inte, och en hand på min axel känns inte, det/den ända som kan få mig att känner en liten gnutta glädje igen är du!!

en dum förklaring skulle hjälpa lite iaf-


Av nathalie åström - 27 juli 2007 00:04

just nu känner jag mig en aning, irreterad, arg och besviken.

jag vet hur det kommer sluta, en dålig ursäkt som förväntas ett förlåt bara sii så dära. 

Men känns som jag skulle behöva en förklaring på det hela, jag tar inte det här lätt utan känner mig mer utnyttjad, som om att du tror du kan slänga dig och ha dig med mig, bara för att jag tidigare och gör nu hänger efter som en svans.

 

jag vet att du inte läser min blogg, men om det nu är så att du gör det, så tycker jag du ska höra av dig,

fasst det är negativt, så säg det bara till mig!!

 

Ja det är iallafall allt jag ber om denna kväll.  


orkar inte skriva nå mer idag.

070 3933781 

Av nathalie åström - 26 juli 2007 17:54

idag blir det inte mycket bloggande men sa ka säg att jag håller på bli sjuk och jag far på lördag..

eller igentligen vet jag inte om jag gör det.. eftersom att han jag ska bo hos har fått fel just nu, och jag måste veta!!

 ja irreterad är jag men blir snart glad igen!


Idag har jag vart på stan tillsammasn med ida och linnea, köpte lite små saker, senare iilkväll blir det ida och en massa filmer.. (:



Nej nu ska jag dra orkar inte skriva något eftersom det inte finns nåttatt säga. 


Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards