Alla inlägg under juli 2008

Av nathalie åström - 31 juli 2008 00:48

har vart en tuff natt samt dag!

jag och jenny var hemma i berglunds lägenhet i tisdags, vi drack vin lyssna på musik och hade det allmänt mys.

men då vi väll skulle sova så jenny skulle komma upp nästa dag blir jag terrad av en viss person på telefon och trodde jag skulle bryta ihop, så där efter ringde jag älskling för checka läget, och få prata med någon normal medans jag låg på soffan och försökte somna.


vakna nästa morgon vid fem då jenny ska fara, så låser dörren efter henne, sedan sov jag ungefär nå timme hit och dit, och så forsatte det tills jenny hämta mig och vi for och bada med nina och anna.


och ett erkännande jag ahr bränt mig på ryggen, kände det för någon timme sedan, och det är ju ingen nyhet att jag ska bränna migoch bli röd som en kräfta!


men men vi åt därefter pizza som jag inte vill ha dom närmaste månaderna.


sedan ett trevligt tjaffs med mina två föräldrar om rättvik.

men det löste sig till slut! äntligen..



Älskar dig bergis

Av nathalie åström - 29 juli 2008 16:06

har blivit ett stopp här i bloggen över helgen, men har nämligen inte varit hem nått i helgen förutom i söndags då jag och älsk var och åt middag!


men i fredags var vi på grillning och drickning hos jocke, och vi fick se kim spruta eld osv. väldigt intresant.

sedan i lördags var jag och bergis hos jocke först men sedan drog vi till amtfors och sedan amssa bilåkning tsm med fredde!


och vi slutade hemma hos skogh, där även min kusin var, och tur nog fick vi skjus hem av honom sedan!


nu har jag precis kommit hem från birsta där jag har köpt min kärlek/ mobil, lyckligare kan man inte vara, har dessutom berglunds nyklar med han är borta, så kommer bli mycket film kvällar, och slappa fram tvn!




väntar på jenny nu som är på väg över! mysmys.

Av nathalie åström - 22 juli 2008 12:51

ja som sagt, i söndags kom berglund hit, vi typ fikade, kollade på film/tv gick promenader osv.

hade det allmänt mys, sedan vaknade vi runt fura igår och gick då en tll prommis, sedan såg vi film, åt middag, gick lite, gick till knuten och åt pommes, sedan hem utmattade av all mat.


och den kvällen var ungefär som den innan! hade det allmänt mys och vakande ändå i hyfsad tid imorse, och han for in till stan.

jag tänkte iaf duscha och gå en prommis.


grattis sofia

Av nathalie åström - 20 juli 2008 20:40

igår var man som sagt i huddik på crusingen, och det var lagomt med folk, mycket njurunda folk, och en bra stämning, klagar inte alls på kvällen, fick till och med en till ros av älsklingen.


men senare på natten for vi iväg till mattias, och jag och Älsk lessnade väll runt 8 på morgonen och skulle då ta bussen tyvär gick den vid nio men vi väntade glatt! och var väll mer eller mindre överlyckliga av att få komma hem till honom.


så efter ett tag vart det sov dags och vi sov fram till klockan fem idag, så utvilad är man iaf!


sedan då man kom hem hade mamma flytta på min säng och rummet vart 10 ggr bättre, så idag har jag dona och städat och stått i, för att jag och älsk ska kunna vara här ikväll och mysa o se på film, samt sy hans tröja som är trasig ha !


just nu gör man inte heller så mycket, utan mer eller mindre väntar in honom som sitter på bussen just nu.


Av nathalie åström - 19 juli 2008 15:19

var ett tag sedan nu mina vänner!


torsdag:

i den dryga väntan på älskling som skulle komma och hämta mig klockan 2 -3 på natten, så söp jag mig stup full, kanske för full?

var på topp ett tag och fick till och med lära mig dansa utav carlsson!

sedan så mådde magen dåligt, och lämnade ut lite spår vid toan, och på mig själv.

så när älskling kom så höll han mer eller mindre på spy utav min underbara lukt..

så vart intvingad i duschen haha.

men somnade sedan och vakna upp död på fredagen.


Fredag:

vi låg i soffan och spelade det älskade need for speed! wiho, mer eller mindre hela dagen samt kvällen vart ägnad åt det!

jag mådde inte bra i magen så kollade på medans älsklign satt och drack!

fast vi gav upp i några timmar, sov från åtta till elva, ich satt ju inte direkt fel!!

sedan var han för underbar och gav mig ett packet cigg. och så ska jag få ett till sedan då han kommer hem till mig! WIHO.

iaf så hela kvällen låg vi hemma, och något vi upptäckte var att det var inte vanligt för våran del. något hade hänt, vi ville inte ut.

men kvällen innehöll, teater, spel, samt mindre slagsmål.

så hade mig en toppen kväll och somnade runt morgonkvisten.


lördag:

vaknade imorse och var dö trött, samt hade jag en klarvaken gubbe brevid mig som inte alls var trött utan mer busig, men det fixade sig jag vakna till och runt två kom pappa och hämtade mig.

nu väntar jag på middag och att älsklingen ska komma. har ju huset själv efter 4 :)

så kommer jenny sedan och kanske firren i dont know

Av nathalie åström - 16 juli 2008 14:04

nu är det onsdag så imorgon kväll kommer älsklingen hem..

men igår då man inte kunde sova var man inte ensam, låg och sms:a med älski ett bra tag, men runt tre ringde han upp, och vi satt och snacka ett bra tag, medans jag tog mig en smygis smög.


just nu väntar jag på att klockan ska ticka så han kan sms:a mig, tänker inte säga just varför det är så men så är det! :)


ska snart dra iväg på e promenad efter att ha städa upp i rummet! eftersom det finns risk att jag och älsklingen ska bo här nån natt också!



Av nathalie åström - 16 juli 2008 00:58

satt och tänkte på berlunds och mian upptåg, som egentligen är helt meningslösa för er! men eftersom jag inte har något att göra utav denna tisdags kväll så får ni väll ta del av lite.


  • då vi satt uppe en hel natt och lärde känna varandra¨, och såg på madagascar osv.
  • då du sparka groda och jag klappa dom.
  • när vi gunga och du var för full så du ramlade av! haha.
  • när vi spenderade en hel helg tillsammans och festa och for på en kall crusing i huddik!
  • haha då vi sitter och skallar varandra ist för och gosa!
  • "det där kan du inte erkänna", och allt det konstiga vi snackade om den natten, och som jag grinade utav skratt.
  • alla barnfilmer vi har sutte och kollat på, och skratta mer än någonsin!
  • sedan alla gånger vi grinat ut i varandras armar, på grund utav saker som skär på insidan! och det stödet vi ger varandra kan ingen annan ge!

nä jag önskar jag kunde säga att jag ----- dig , men vill inte, och vi har kommit överens om att vänta tills det verkligen betyder och är sant till 100%.

men du är min älskling! och kommer förbli det med!


Av nathalie åström - 16 juli 2008 00:27

var nu en timme sedan sex and the city filmen slutade!

och jag ger några poäng till den!


men saknar förstås min gos, och rätt störande att inte få åka hem till han ikväll. var ju dum och tacka nej till att låna hans lägenhetsnyckel!

dumma mig , har haft fet ångest över det hela dagen lång!


fast han kommer hem på torsdag! LÄNGTAR...

och då är det inte långt till helg heller!

och Emma! kom ut och festa i helgen, som svar på din kommentar!

för har en hel del och dricka upp i gosens kylsåp!!


- - - -


har sutte och tänkt och kan inte sluta tänka på sofie och hennes kille! beklagar sorgen, och jag stöttar er, in i det sista! han inte lära känna pierre så bra, men nog träffa jag han några gånger och har väll några minnen så där som är svår och glömma.

men ska tacka han för att han lärde mig öppna champange flaskor! och för att han och markus visade mig en massa saker den kvällen, då vi firade katja!


jag tänker på er som stog honom närmast och var en god vänn med honom! ta hand om er <3


r.i.p pierre <3

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards