Alla inlägg den 20 maj 2008

Av nathalie åström - 20 maj 2008 22:44

jaha vad hände idag, somnade i soffan och där efter vart det en middag, cirka 60 min senare gick jag promenad med ida, och vi mötte hennes vänner osv. men då jenny ringde gick jag o mötte hon o vi drog till lägenheten där vi la oss i soffan och tittade på tv :) real nice.

gick o mötte ida i trappupgången eftersom hon var i samma byggnad som mig och vi vandra hem igenm, nu har jag fikat och ska snart sova :)


höh fick sms från gosen förut, och det var riktigt goa sms! you should now ;)  och är väll nöjd för det eftersom jag trodde inte han var i sverige igen förrens imorgon, men tänker ta mod o skicka godnatt :)



men godnatt på er med !! imorgon är det nattionela, så önksa mig lycka till.

Av nathalie åström - 20 maj 2008 08:20

godmorgon godmorgon!

snacka om vilsen jag var inatt eller imorse.

vet inte vad det var men halv vaken var jag och så fick jag en refelx och vart, "SHIT , duscha måste jag göra! attan, men jag vet ställer klockan o kliver upp tidigare ..... just det har ju duscha redan! "

mm jag fann lite humor i det hela men jag vet inte!


känns som en dryg morgon detta, caroline är inte här , och tusen spänn på att amanda och lollo inte kommer.



you're still on my lonely mind
I think about you

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards