Alla inlägg den 12 maj 2008

Av nathalie åström - 12 maj 2008 22:17

snacka om skön prommis förut idag :)

då jag kom hem avr jag allert och kollde på lite seinfelt avsnitt sedan la jag mig i sängen som ett foster och kollade på tv.

och så fick man ju ett gulligt sms från myspysen också, extremt uppfriskande.

tragiskt nog var vi två ensamma själar i ett varsit hem utan sällskap!


Ne nu ska jag lägga mig i sängen igen och forsätta titta på femman. är ju kanon program där nu. GODNATT

Av nathalie åström - 12 maj 2008 18:23

självklart står jenny med daniel och lagar mat och har icke tid med något annat.

men snart så har hon det, så bara ha tålamod =D


ska ialla fall bege mig ut för att gå en prommenad.

så ni kan ju hålla kontakten med mig på mobilen


kom till mamma ;)

Av nathalie åström - 12 maj 2008 13:53


ska skryta och säga att jag fick positiv respons på mitt sms till en viss herre.

och vi får väll se hur allt detta flyter på och forsätter.


ska även skryta med att jag har en väldigt bekvämt ist matte, vi har nämligen ingen lärare i detta rum, för våran kom inte, och vi infinner oss endast 5 st. det vill säga jag, hill, thillberg, gustav och lume.


mattematiken flyter inte på som den borde, utan det är mer lat och kludd på blocket som piffar upp bordet.


Av nathalie åström - 12 maj 2008 08:19

morning morning.


ja vart att jag låg ner och sminkade mig imorse, men men till skolan jag kom och här befinner jag mig nu :)

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards