Alla inlägg under maj 2008

Av nathalie åström - 12 maj 2008 18:23

självklart står jenny med daniel och lagar mat och har icke tid med något annat.

men snart så har hon det, så bara ha tålamod =D


ska ialla fall bege mig ut för att gå en prommenad.

så ni kan ju hålla kontakten med mig på mobilen


kom till mamma ;)

Av nathalie åström - 12 maj 2008 13:53


ska skryta och säga att jag fick positiv respons på mitt sms till en viss herre.

och vi får väll se hur allt detta flyter på och forsätter.


ska även skryta med att jag har en väldigt bekvämt ist matte, vi har nämligen ingen lärare i detta rum, för våran kom inte, och vi infinner oss endast 5 st. det vill säga jag, hill, thillberg, gustav och lume.


mattematiken flyter inte på som den borde, utan det är mer lat och kludd på blocket som piffar upp bordet.


Av nathalie åström - 12 maj 2008 08:19

morning morning.


ja vart att jag låg ner och sminkade mig imorse, men men till skolan jag kom och här befinner jag mig nu :)

Av nathalie åström - 11 maj 2008 21:02

jag tror jag börja gilla dig ditt sär :)

Av nathalie åström - 11 maj 2008 20:27

ja vad har hänt idag?

har ju sovit som en stock, sedan kom kusin o farbror förbi så vaknade och så kom julia upp och satt här på rummet med mig,

då dom for gick jagoch la mig o sov i soffan nere och där låg jag tills det var middag.

mums det var gott och magen mådde bra.

där efter beslöt jag mig för prommis, så kläderna på och jag gick iväg.


när jag var ute sms.a jag med jenny och berglund och det satt inte fel! två av dom bästa man hittar!


och säger en sak jag bara hoppas och hoppas!

Av nathalie åström - 11 maj 2008 02:40

fysatan vilkn kväll.

börja med emma kom hit, vi for vidare till gosberglund köpte lite och gick sedan till kvissleby till firren där han och robert.

senare kom joel o hans tjej.

vi satt ett tag, och jag vart lämnad själv :(

emma robert o firren drog till mjösund och gjorde en grej, och joel o bruden drog på macken ! men dom kom ju tillbaks


vi for vidare till timrå sedan.där förlorade vi vårat gäng då roberts tjej kom och dampade!

men men, vi hitta en raggarbil och fick skjus ner till stan där vi sedan mötte berglund som gav oss skjus till kvissle.

där ifrån fick vi hämtning av micke, purre osv.

så vi for till purre.

dom slog igång film och jag ville hem då.

så ringde pappa o han for iväg

haha men när jag skulle gå var jag så rädd så ringde berglund som fick skydda mig i andra änden (a)


aja nu är jag hemma o lever gör jag allt!


Av nathalie åström - 10 maj 2008 18:07

ja jag har ju sovit till tre något idag, vaknade i blöt säng hade visst mått dåligt, så fick duscha sedan la jag mig och sov i gästrummet.


nu har timmarna gått och jag och emma väntar på att få åka iväg. vart det bär av vet vi inte och det är ett problem, och jag vill inte på crusing :/ men har nog inget val, alla ska dit så!


but call me

Av nathalie åström - 10 maj 2008 16:40

vart ju att man drack en hel del igår :)

emma och jag började hos berglund, det var riktigt mysigt måste jag erkänna! vi åkte cross o allt!

iaf for där ifrån med emma, nån gång på kvällen vi for då till juniskär, där mister konstig var.

emma o jag badade benen och allt var gött.

var där nå timmar så där . sedan for alla till maja, och det gjorde vi med.

 det var ju mys och få komma in måste jag erkänna.

där forsatte vi dricka och allt var bra.

jag gosade med hunden och drack.

fick även inte så bra fjump på vad han hade för sig. vart lite less på han :)


sedan fick nån för sig o ringa min mamma, och det var ju smart.

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards