Alla inlägg under maj 2008

Av nathalie åström - 10 maj 2008 16:19

ska bara förklara en sak! en enkel jävla sak.

ni ringer inte mina föräldrar aldrig, om jag inte ber om det!!


Av nathalie åström - 8 maj 2008 14:34

snacka om slapp dag.

började men jag försov mig.

så sprang o gjorde mig klar, in till skolan där vi hade matte, så jag och carro ledde varandra till ett grupprum där vi utökade en mängd hemligheter och skratt.


vid lunchen vart dett pyttipanna, och där efter staden.

och har språngt bestämt mig för en vitklänning!


 Aja vart ingen idrott för mig så for hem, och vilade en 5 min sedan börja jag ordna mig, och snart ska jag fara och träffa jenny i kvissleby!

mys.

Av nathalie åström - 7 maj 2008 10:23

hahahahaha - svullo..

http://youtube.com/watch?v=TpYpQ3jYzqY

 jenny jag vet dugillar det.

Av nathalie åström - 7 maj 2008 08:27

har nu anlänt till skolan och fick då veta att läraren vi sa ha i 6 timmar är sjukm, och ska införskaffa sig en vikarie,

frågan är hur bra kommer denna vikarie vara? vi kan ju hålla tummarna om att sluta tidigare!


men nog om det, har ju en börda idag, ska gå i skolan till fem då jag har ett omprov i matte..



just i denna stund försvann lyckan vi fick therese

Av nathalie åström - 6 maj 2008 21:54

ja vad hände då jag kom hem?

jo la mig i soffan och åt mig ännu fetare, sedan middag på det.

och sedan sms:a jag mig tokig, och mamma o pappa tog med mig till alle o sabben vart där till halv nio, då for vi hem och jag duschade, sedan la jag mig och kollade på desperata hemmafruar.

det var juett berörande avsnitt!


höhö . cara mia to you

Av nathalie åström - 6 maj 2008 13:28

i wanna go home now!!


 har just nu bittes lektion.

ochh jag har inte en enda energi källa i kroppen


Av nathalie åström - 6 maj 2008 08:39

vad kan man skriva på bloggen för att göra den intresant?

skulle ju behövas piffas upp här.

det är en aning dött i inläggen, och ingen rolig inlevelse.

Av nathalie åström - 6 maj 2008 08:34

tisdag!

skulle ha klivit upp extra tidigt imorse men slutade med att jag klev upp en timme senare! det var underbart skönt

hade dessutom en cp sjuk dröm haha!

måste berätta den för jenny faktist..


aja nu är det film här på skolan inte dumt? eller ryktet säger att det är en film.

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards