Alla inlägg den 7 december 2007

Av nathalie åström - 7 december 2007 10:58

Nej nu börjar jag fundera, vad som har hänt!

alla mina så kallade "unika" besökare har försvunnit och jag ligger nu nere på en nivå med besökare som nästan är pinsam, och jag funderar på att hålla den anonym.


Eller kanske ska man börja leva ett rövar liv och både supa knarka 24/7

och förhoppningsvis då kan vi leva upp till den nivå jag hade förr.


Idag ska jag försöka få med mig söt lollo till mc donalds, hur det går vet jag icke, men om jag klara det ska jag ta en seger bild på Lollo med burgare i mun!

Av nathalie åström - 7 december 2007 08:18

igår kom jag hem runt 7 tiden, jag gjorde i ordning middag, och satt mig vid datorn, snackade med ida och bestämde oss för att sola, så där sprang vi iväg till bommen, i förhoppningar om att bli lite mer brun.

men jag vart med stekt där inne, och nu tror jag att jag har blivit en räka!

men det är rätt sexigt det också, visst Johan glans påstår i ett av sina stockholm live att vi inte gillar det.

men eftersom jag inte blir brun utan rosa/röd så säger jag att det är seexigt så att jag ska kunna skryta om min färg som alla andra gör som blir brun iaf!


hur känns detta då, nu har jag gett mig själv beröm för något jag inte borde göra.


men ska säga att idag är Caroline sjuk och jag vet inte om det blir hon ikväll.

men ist kunde jag inte carros plats och får sitta brevid söt Louise, inget mig emot, vi kommer nog få en dag med en massa skratt och snack som det brukar bli då inte caroline är med.


_____________________________________________


Vad händer i helgen då flickor och pojkar ?

det vet jag inte än och jag är inte panikslagen utan känner ett visst lugn.

joakim kommer inte vara hemma i helgen och jag ska väll ägna min helg till kompisar! mys

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards