Alla inlägg den 20 december 2007

Av nathalie åström - 20 december 2007 10:53

idag blir det julklapps handling, och julkläder som ska hittas,

för vad ska vi bära påjulafton?

ja så långt har vi inte kommit än, mer ska kika efter något rött eller svart, som kan förgylla min morgon samt kväll på jul.


men vad ska jag köpa åt min mamma och pappa egentligen?

och vad ska jag köpa till Caroline, som stort förtjänar ett paket utav mig.


somebody told med. 


Okej nu har klassen klarat sitt jul uppdrag, och vi ska nu få julfika av våran lärare Lizze-lott. vi sitter mer eller mindre och inväntar att den så kallade Jultomten ska komma in med vårat fika!

Av nathalie åström - 20 december 2007 08:35

sista dagen innan Jullovet nu, och jag känner att det ska bli väldigt skönt med att få vila upp sig i sängen och samlakraft i två veckor.


Ok, hur ska vi tolka allt detta egentligen?


Imorse, då jag kommer till skolan har jag glömt min nyckel in i skolan så fick ringa Lollo då jag stod i trapphuset och ville komma in.

men ist kom Linus dit och såg mig, och jag fick komma in,

sedan gav vi han sällskap i kiosken till lektion börja, nu sitter jag här och måste komma på en bra ursäkt för att jag inte gjort läxan

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards