Alla inlägg den 8 december 2007

Av nathalie åström - 8 december 2007 11:36

shit umgås med för många äldre nu,  och jag lyssnar bara på typ 30 år gammal musik typ haha!

Av nathalie åström - 8 december 2007 11:30

igår var en mysi kväll, jag fick skjus av pappa till stan och därifrån tog jag bussen till carro.

när jag var framme hämta dom mig och när vi kom hem så kollade vi på filmen Next. och vi båda utbrast ett osocialt liv direkt och la oss o sms:a.

haha måste säga att gurra var extremt rolig igår.


efter den filmen gjorde carro popcorn till mig, och själv tog hon kiwi.

kände mig överviktigt och ohälsosam!

vi tog och tittade på ocean 13 och det roliga var när brad pitt kom upp på tv skärmen och vi båda två i samma tonfall och sekund sa :  åhh!


när vi hade sett klart den långa filmen ringde jag mamma o sa att hon skulle komma, så när vi väntade på dom så satt vi i köket och snackade.

occh säger en sak, har tur som har carro :))


och ikväll blir det  KANSKE utgång tillsammans med carro, beror på hennes humör men ni kan hojta till så ska jag säga till om jag inte ska vara med hon, för jag tror inte hon kommer orkar :/

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards