Alla inlägg under december 2007

Av nathalie åström - 26 december 2007 17:17

nu har jag vart på stan med andrea, och snart är den stora frågan som även vart upplevd i min dröm inatt, kommer om någon timme ha sitt svar.

blir det bra eller dåligt är den stora frågan?


på nyår blir det middag hos sofie och jag ser fram emot det, om jag följer med dom på kvällen eller far till andrea och dom får jag se:)) men blir säkert andrea och dom efter maten


Av nathalie åström - 25 december 2007 19:31


 Känner mig som på bilden, orkar inte röra mig, men vill vara med någon, men när man vill det som mest så hittar man ingen.


var hos mormor och morfar idag och fick julklappar, tro dom vill man ska flytta fick en mixer, och handdukar! så here i come!

sen även 400;- kronor på gina, smink, och parfym.


haha och elias min tre åriga kusin sa att jag inte var hans kusin utan jag var alles kompis :((


_______


Känner mig ensam i min säng just nu, jag vill ju ha dig här!




Av nathalie åström - 25 december 2007 13:24

ja god jul tänker jag säga.

igår var julaftonoch jag fick en massa julklappar.

fick till och med en kamera,och det var inte fel!

vi for till farmor och farfar igår och vart där till tio någon gång.

och kom hem fixade av mig sminket, sedan spelade jag 500 med mamma o pappa.

nu är det dagen efter och ska till mormor och morfar om nån timme :)

ska bli kul mer julklappar =D



ooooh always gonna love you, and everybody now.

its destiney.

Av nathalie åström - 24 december 2007 00:20

imorgon är det julafton, och har bestämt mig för att ställa klockan tidigt så jag kna fixa mig lite innan alla andra är färdiga och vi ska börja dela ut våra klappar inom familjen, som ni förstår är vår gran proppad med julklappar iår, och jag ser fram emot att slita i dom.


När vi är färdiga där blir det att fara hem till farmor och farfar där farmor,farfar,jimmy,anett,carina,johnny,hanna,linn
ea,joel,alexander,julia kommer vara.

Kanske kommer det en update av mig imorgn


nu ska jag ta ur färgen ur håret iaf  see yaa!!

Av nathalie åström - 23 december 2007 16:48

For hem till jenny igår, nina var där och vi började våran kväll, för mig gick det en aning segt. ott kom iaf sedan och efter ett tag även runk, carro, strille, norpan, dick och jennys sister yster.

vi satt där och körde sanning struntade i konsekvens


efter någon timme for vi på max och sedan till Tony, väl där somnade jag, och så runt 4 ffor vi till lars (?) och sov allihopa. satan att jag har trängts inatt, haha oh jenny slog på guld med rumpen och det var myspys.


vaknade imorse och kände mig jävlig, jag och ejnny la oss i köket och sov ett tag eller fram till tolv då jag sminka mig och så gick vi där ifrån halv ett jag tog bussen till stan och hon for till linnea.

 Gick på stan med andrea i nå timmar, och när vi ska hem möter vi jenny så vi åkte buss hem med hon till och med!


Nu är jag hemma o vill ha pizza och tro vi ska ätapizza bara det att maamma måste komma hem .


ikväll blir det jul mys så troligtvis inte så mkt dator för min del idag :))

men har som sagt mobilen på mig, så ni kan ju messa eller nått 070 -3933781

Av nathalie åström - 22 december 2007 14:02

idag har jag stress duschat, och när jag var klar med ringer sonja och säge rdom är påväg så vart på med kläder samt smink och sedan välkommna dom !

dom var här, vi kollade på huset och sedan gosade dom / vi med spike, innan vi satt oss ner och fikade lite, efter en stund ville gary upp på hembyggsgården så vi gick dit, tro nog Sonja halkade sig mest upp för backen.

var där uppe en fem minuter och vandra hem sedan igen, kom in och mamma knäppte kort. sedan åkte dom hem..

Det var mitt fin besök jag fick så där till juletiderna, nu ska jag snart iväg till Jenny :))


Av nathalie åström - 22 december 2007 11:20

Just give me a chance to hold on
Just give me something to hold onto

Av nathalie åström - 22 december 2007 11:15

Det är nu lördag morgon, och imorse vaknade jag av panik då alarmet på mobilen gick, tror jag rev hela rummet då jag letade efter mobilen som hade ramlar under sängen.


Då jag var på bena så började jag små städa i rummet, och sedan satt jag mig här där jag även fastna, fast måste gå och duscha och städa det sista i rummet typ snart.

Och varför denna energi läggs ner så här på morgonen är för att Sonja, Joakim och Gary ska komma förbi runt 1 -2 och jag måste ju vara redo.


Ikväll ska man iallafall vara med Jenny. vivis och Nina, ska bli en riktigt rolig kväll hoppas jag och tror jag.

Kommer försöka vara anti dig, men hur jag klarar det är en bra fråga.



Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards