Alla inlägg den 4 februari 2008

Av nathalie åström - 4 februari 2008 20:37

jag ska bara säga, nu har en ny svart taxi till mig kommit till stan. Jenny har kört så ropar och hojtar GRATTIS GRATTIS!! för det är väll vad hon förtjänar idag.


gjorde dessutom om mina ansökningar om lägenhet idag eftersom jag glömt nummer tidigare. sedan har jag även skicka in ansökingar till två andra jobb :))

nu väntas det på svar från alla olika håll.

och eftersom min bror snart flyttar kanske så blir det nytt rum åt mig, så ska försöka flörta åt mig en dubbel säng från ikea:D  

Av nathalie åström - 4 februari 2008 17:53

en annan slutade tidigare eftersom allt arbete var färdigt och jag hade inget att förgylla dom sista timmarna med.

så drog på apotket sedan iväg och inhandla hår spray, som sedan gjorde att jag fick sitta som mest obekväm på bussen. låter som jag fick typ hår sprayen i rumpan heller så, men så är inte fallet, utan det skapa att jag fick sitta brevid en tjej/tant och ja ? sitta brevid någon är inte min sak.

men nu ska jag antingen sola eller krypa under täcke o se på tv. 

Av nathalie åström - 4 februari 2008 09:46

ibland undrar jag vad folk tänker med och varför dom vräker ut sig en mängd av sympati ?

är det endast för att dom ska få veta dom djupa hemligheterna, eller vill dom verkligen vara en del utav dina problem?



Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards