Alla inlägg den 24 november 2007

Av nathalie åström - 24 november 2007 12:54

den som tog min kamera, får gärna lämna igen den!

ni kan gå hem till jocke på måndag eller tisdag då jobabr han till 10 på kvällen så kan ni lämnad en i brevinkaste! så är det ingen som vet vem ni är !  skulle uppskattas  =))

Av nathalie åström - 24 november 2007 12:49

Nu har jag kommit hem från en kväll hos joakim, vi åt middag, små pratade och kollade på tv hela kvällen, slutade med att vi titta på en film på ettan som jag hade svart att hålal ögonen öppna till så låg och halv sov, försökte göra så joakim inte skulle se och lyckades ett bra tag då jag mest vilade mina ögon men när jag sedan började sjunka in i en dröm så kollade han på mig och sa "är du trött? "

och det gick inte att neka så sa bara "aaa" med en svag stämma.

filmen tog slut vi bestämde oss för att säga god natt men först skulle det borsta tänder så jag fick äran att gå först, så när jag var kalr la jag mig ner, och sedan kom han efter ett tag,

denna natt sov jag med alla kläder på eftersom han var ego och tog allt täcke, och frågar sedan på morgonen.

"sover du med kläder på du?"

tyckte det var en dum fråga och svarar bara "ja inatt iaf! hehe"


han åt frukost och fixade tapeten som avr trasig sedan så skjusa han hem mig och själv for han o tvätta bilarna sedan skulle han flytta över grejer till huset och vi skulle höras av senare!


ps... svensson hade hets igår och flög på både väggar och en själv samt bestiken kunde flyga fint då hon hoppade omkring.

så satt som en rädd hare igår när svensson var i farten.

Ovido - Quiz & Flashcards